HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaslar ben 1nject hilesini kurdum ama bir yanlıslık var herhalde hile renkli olaması gerekirken eski mod renksiz adamlar kırmızı gorunuyo ortada artı seklinde bisi eski hile yani bunu nasıl düzeltebilirim
browse bolumunden kiba.dll yi sectim sedece automacily işaretli
what to inject bolumunde crossfire.exe yazıyo yanlıs olan ne burda ???
yardımcı olursanız sevinirim
browse bolumunden kiba.dll yi sectim sedece automacily işaretli
what to inject bolumunde crossfire.exe yazıyo yanlıs olan ne burda ???
yardımcı olursanız sevinirim
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 825
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 3K
