HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Fenerbahçe'nin başarılı oyuncusu Emre Belözoğlu, takımda her şeyin iyi gittiğini, taraftarlar ve yönetimle birlikte şampiyonluğa kilitlendiklerini söyledi.
Tecrübeli futbolcu "Bu sene özellikle ligin ikinci yarısına çok iyi bir başlangıç yaptık. Bizim için her maçın ayrı bir önemi var. Şu an için her şey iyi gidiyor. Hem yönetim hem de taraftarlarımız şampiyonluğa kenetlenmiş vaziyette. 27. haftada Bursaspor ile kendi sahamızda oynayacağımız maçın bizim için avantaj olduğunu düşünüyorum. Çünkü seyircimiz bu maçta bizi yalnız bırakmayacaktır. Bu maçı da kazanmamız gerektiğini düşünüyorum. Zira takımımız 10 da 10 bir galibiyet serisi yakalamış durumda. Bu da oyuncular üzerinde pozitif bir enerjinin oluşmasını sağladı. İnşallah Bursaspor'u da yenerek şampiyonluk yolunda emin adımlarla hedefe ilerleyeceğiz. Taraftarlarımız bizi yine yalnız bırakmayarak en güzel şekilde desteklesinler" diye konuştu.
Tecrübeli futbolcu "Bu sene özellikle ligin ikinci yarısına çok iyi bir başlangıç yaptık. Bizim için her maçın ayrı bir önemi var. Şu an için her şey iyi gidiyor. Hem yönetim hem de taraftarlarımız şampiyonluğa kenetlenmiş vaziyette. 27. haftada Bursaspor ile kendi sahamızda oynayacağımız maçın bizim için avantaj olduğunu düşünüyorum. Çünkü seyircimiz bu maçta bizi yalnız bırakmayacaktır. Bu maçı da kazanmamız gerektiğini düşünüyorum. Zira takımımız 10 da 10 bir galibiyet serisi yakalamış durumda. Bu da oyuncular üzerinde pozitif bir enerjinin oluşmasını sağladı. İnşallah Bursaspor'u da yenerek şampiyonluk yolunda emin adımlarla hedefe ilerleyeceğiz. Taraftarlarımız bizi yine yalnız bırakmayarak en güzel şekilde desteklesinler" diye konuştu.
