HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar.
Ben sabit ip kurmaya çalışıyorum.No-ip.com da üyeliğim var.Ordan host ta açtım.
**********.zapto.org die modemime port ta açtım.
Virtual pc ayarlarıda yapıldı.Navicatta +Port map var.Onuda ayarladım.
Ancak tek bir şey kaldı.İnsanları oyuna sokmak ve Kayıt sayfası yapmak.
Daha önceden hamachi panelini Appserv www klasörünün içine atıyorum fakat olmuyor.Direk hamachi ip yok tabiki.Sabit ip yi koydum dosyaların içine fakat.
*********.zapto.org yazıp entere bastığımda Airties RT-104 sayfası geliyor yine.
Ne yapmam gerekiyor acil bi bakın.Yapana süprizim var burda söyliyemiorum çünkü forum kurallarına göre karşılıklı bir şey yasak onun için;
rapcii17@byrapciimt2.com msn mi ekleyin haberleşelim lütfen bi el atın şu durumuma.









Ben sabit ip kurmaya çalışıyorum.No-ip.com da üyeliğim var.Ordan host ta açtım.
**********.zapto.org die modemime port ta açtım.
Virtual pc ayarlarıda yapıldı.Navicatta +Port map var.Onuda ayarladım.
Ancak tek bir şey kaldı.İnsanları oyuna sokmak ve Kayıt sayfası yapmak.
Daha önceden hamachi panelini Appserv www klasörünün içine atıyorum fakat olmuyor.Direk hamachi ip yok tabiki.Sabit ip yi koydum dosyaların içine fakat.
*********.zapto.org yazıp entere bastığımda Airties RT-104 sayfası geliyor yine.
Ne yapmam gerekiyor acil bi bakın.Yapana süprizim var burda söyliyemiorum çünkü forum kurallarına göre karşılıklı bir şey yasak onun için;
rapcii17@byrapciimt2.com msn mi ekleyin haberleşelim lütfen bi el atın şu durumuma.










