Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Yardm Edeni +Rep'lere Boğucam..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan manapot
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 310

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaslar Ben Pcme foramt Attım Ekran Kartımın Ismıın Bılemedıgım Icın Yukluyemıyorum yukleyemedıgım ıcınde Mt2 Oynuyamıyorum Yardım Edeni Replere Bogucam msn: carizmaboy_xx@windowslive.com :(:(:(:(
 
S.a kardeş öncelikle inşallah yazacaklarım yardımcı olacaktır =)

1) BAŞLAT TKLA
2)ÇALIŞTIR TIKLA
3) KUTUCUĞA TIRNAKLAR HARİÇ '' dxdiag '' yaz ve enter tıkla orda tepede seçim menüleri vaR ordna bakabilirsin .. 1 yol daha vaR bak kardes oncelıkle baslat - bilgisayarım sağ tık özellikler - aygıt yöneticisi - ekran bağdaştırıcısı ( görüntüde yazabiliri ) ona tıkla alta bir seçenek daha gelecek onun üstünde de yazar eğer driver yüklü değilse STANDART VGA BAĞDAŞTIRICILARINA SAĞ TIKLA SÜRÜCÜ YAZILIMINI GÜNCELLE DE BAKALM DRİVER YÜKLÜMÜ EĞER PROGRAM ARIYORSAN ŞU PPPROGRAMI ÖNERİRİM BÜTÜN HERŞEY VAR BUYUR LİNK AŞŞAĞIDA BEN BU KADAR SÖYLEYEBİLDİM YARDIM ETTİYSEM NE MUTLU BANA !



İYİ FORUMLAR
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst