HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1.Kendinizden kısaca bahseder misiniz?
forumu severim,sitem var,upload servisim var
2.Turkmmo.com Maceranız nasıl başladı?
hatırlamıyorum 3 sene öncesi
3.Forum'un sizin hayatınızdaki yeri?
çok seviyorum
4.Forumda en cok girdigin bölüm hangisi?
Belli Olmuyor...
5.Turkmmo.com'da yaşadığınız unutamadığınız bir anınız var mı?
Şuan...
6.Nickinizin bir anlamı var mı? Neden bu nicki seçtiniz?
ata=Adımdır.350 anlamı yok.Asıl nickim PcManYaGı'dır.Ancak eskiden bir hata yaptım banlandım
7.Hangi takımlısınız?
ölümüne beşiktaş
8.takımın hayatınızdaki yeri?
çok bişey değil
9.Takımınızın maçlarına gidiyormusunuz ?
malaesef
10.Takımınızın unutamam dediginiz Macı Oldumu Hiç?
8-0 yenildiğinde ağlamıştım
11.Tuttugunuz takım olmasaydı hangi takımı tutardınız?
A mİLLİ
11.İdealiniz nedir
grafikerlik
12.Arkadaslarının senin icin genel düsüncesi nedir
ona sorun
13.Kendinde begendigin yönler nelerdir
kendimi sevmem...
14.Forumda daha fazla yükselmek istiyormusun?
tabiiki s.mod'a kadar.Sonrası olmasada olur
15.Turkmmo.com da en beğendiğiniz ayrıcalık veya olay nedir?
yönetim kurulu üyeleri
16.Moderatörlük ünvanı geldiginde neler hissettin?
Sevinç diyebilirim..
17.Şu anda moderatör konumunda olmayı neye baglıyorsun.uzman olmak isteyenlere ne gibi önerilerin var?
paylaşım yapın,yardım edin
18.Hayatında olmazsa olmaz dedigin seyler varmı
bilgisayar,sevgili
19.Teknoloji ile aran nasıl?
çok iyidir...
20.Sürekli takip ettigin dizi varmı?
Dizi izlemeye vaktim olsa admin'dim
benimle röportaj yaptığı için çok teşekkür ederim
forumu severim,sitem var,upload servisim var
2.Turkmmo.com Maceranız nasıl başladı?
hatırlamıyorum 3 sene öncesi
3.Forum'un sizin hayatınızdaki yeri?
çok seviyorum
4.Forumda en cok girdigin bölüm hangisi?
Belli Olmuyor...
5.Turkmmo.com'da yaşadığınız unutamadığınız bir anınız var mı?
Şuan...
6.Nickinizin bir anlamı var mı? Neden bu nicki seçtiniz?
ata=Adımdır.350 anlamı yok.Asıl nickim PcManYaGı'dır.Ancak eskiden bir hata yaptım banlandım
7.Hangi takımlısınız?
ölümüne beşiktaş
8.takımın hayatınızdaki yeri?
çok bişey değil
9.Takımınızın maçlarına gidiyormusunuz ?
malaesef

10.Takımınızın unutamam dediginiz Macı Oldumu Hiç?
8-0 yenildiğinde ağlamıştım
11.Tuttugunuz takım olmasaydı hangi takımı tutardınız?
A mİLLİ
11.İdealiniz nedir
grafikerlik
12.Arkadaslarının senin icin genel düsüncesi nedir
ona sorun
13.Kendinde begendigin yönler nelerdir
kendimi sevmem...
14.Forumda daha fazla yükselmek istiyormusun?
tabiiki s.mod'a kadar.Sonrası olmasada olur
15.Turkmmo.com da en beğendiğiniz ayrıcalık veya olay nedir?
yönetim kurulu üyeleri
16.Moderatörlük ünvanı geldiginde neler hissettin?
Sevinç diyebilirim..
17.Şu anda moderatör konumunda olmayı neye baglıyorsun.uzman olmak isteyenlere ne gibi önerilerin var?
paylaşım yapın,yardım edin
18.Hayatında olmazsa olmaz dedigin seyler varmı
bilgisayar,sevgili
19.Teknoloji ile aran nasıl?
çok iyidir...
20.Sürekli takip ettigin dizi varmı?
Dizi izlemeye vaktim olsa admin'dim

benimle röportaj yaptığı için çok teşekkür ederim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 494
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 442
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 546
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 598
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 535

