HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tarsus Belediyesi ile eşleştiği Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi çeyrek final serisinde ilk maçı deplasmanda kaybetmesine rağmen, seriye 1-0 önde başladığı için avantajını koruyan Botaş, evinde arka arkaya oynayacağı iki maçı kazanıp yarı finale yükselmek istiyor.
İki takım arasındaki ikinci maç, 29 Mart Salı günü saat 18:00da Menderes Spor Salonunda oynanacak. Bu karşılaşma öncesinde görüşlerini aktaran Botaş Başantrenörü Olcay Orak, Tarsusta oynadığımız ilk maçta istediğimiz basketbolu sahaya yansıtamadık. Rakip takımın yerli oyuncuları da ciddi katkılar verince mağlubiyet kaçınılmaz oldu. Bundan sonraki iki maçı da Adanada seyircimiz önünde oynayacağız. Ev sahibi avantajını kullanarak iki maçı da kazanıp ligi ilk dört içerisinde bitirmek istiyoruz şeklinde konuştu.
İki takım arasındaki ikinci maç, 29 Mart Salı günü saat 18:00da Menderes Spor Salonunda oynanacak. Bu karşılaşma öncesinde görüşlerini aktaran Botaş Başantrenörü Olcay Orak, Tarsusta oynadığımız ilk maçta istediğimiz basketbolu sahaya yansıtamadık. Rakip takımın yerli oyuncuları da ciddi katkılar verince mağlubiyet kaçınılmaz oldu. Bundan sonraki iki maçı da Adanada seyircimiz önünde oynayacağız. Ev sahibi avantajını kullanarak iki maçı da kazanıp ligi ilk dört içerisinde bitirmek istiyoruz şeklinde konuştu.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 77
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 236
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 274
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 320
