HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet kardeşlerim ben bi kızı seviyorum bizim sınıfta ama korkuyorum ona seni seviyorum demeye.Gözlerine baktığımda iiçin pır pır ediyor
kısaca ona söylemek istiyorum ama hayır kelimesinden çok korkuyorum.Ona okadar uzağımki :/ arada sırada konuşuyoruz sadece Lütfen arkadaslar yardım edin.
kısaca ona söylemek istiyorum ama hayır kelimesinden çok korkuyorum.Ona okadar uzağımki :/ arada sırada konuşuyoruz sadece Lütfen arkadaslar yardım edin.
*-----
Kabul etmedi
Son düzenleme:
Kardeşim tam yerine geldin
İstersen bu konuyu özel mesaj ile halledelim fakat burada söylemek istedigim bir kaç şey var :
Hayatta neden yaşıyorsun? Yarın ölüp gitmiyecegini nereden biliyorsun? Bunu düşün ve sevdiğini söylemekten korkma. Çünkü erteledigin iş için belkide yarın çook geç olabilir.
Bunun yanı sıra sen kızla konuştuğunda kız sana ne derse desin fark etmez yolun açık. o olmazsa öbürüne dönersin. Fark yok anlıyacagın. Ve hiç bir kıza da tam anlamıyla bağlanma , bitmeyecek aşk yoktur bunu aklından çıkarma
Tabiki şöyle bişeyde var bağlanılacak kız var bağlanılmayacak kız var
Bunları düşün hala zorluk çekiyorsan bana ulaş. Forumda kimse inanmasada bu işlerde tecrübem oldukça fazla.
İstersen bu konuyu özel mesaj ile halledelim fakat burada söylemek istedigim bir kaç şey var :Hayatta neden yaşıyorsun? Yarın ölüp gitmiyecegini nereden biliyorsun? Bunu düşün ve sevdiğini söylemekten korkma. Çünkü erteledigin iş için belkide yarın çook geç olabilir.
Bunun yanı sıra sen kızla konuştuğunda kız sana ne derse desin fark etmez yolun açık. o olmazsa öbürüne dönersin. Fark yok anlıyacagın. Ve hiç bir kıza da tam anlamıyla bağlanma , bitmeyecek aşk yoktur bunu aklından çıkarma
Tabiki şöyle bişeyde var bağlanılacak kız var bağlanılmayacak kız var
Bunları düşün hala zorluk çekiyorsan bana ulaş. Forumda kimse inanmasada bu işlerde tecrübem oldukça fazla.
kuzéys;3812830' Alıntı:Evet kardeşlerim ben bi kızı seviyorum bizim sınıfta ama korkuyorum ona seni seviyorum demeye.Gözlerine baktığımda iiçin pır pır ediyorkısaca ona söylemek istiyorum ama hayır kelimesinden çok korkuyorum.Ona okadar uzağımki :/ arada sırada konuşuyoruz sadece Lütfen arkadaslar yardım edin.
![]()
bende bu konuda tecrübeliyimdir

İlk baş kızı kes, kes dediysek yani gidip döner bıcagını alıp felan kesmeye çalışma bazı ergenler var işte Bakışma anlamında Sonra kıza hafif dokunmaya çalış eline felan elle Dokunun dediysemde yani çarşıdan domates seçer gibi mıncıklamayın sonra abaza sanar kaçarlar ilk baş muhabbeti felan kurun Sonra kızı facebookta ekle facebooku vardır heralde taş devrinde yaşamıyor. Kıza mesaj çek yani gidip selam felan yazma
seni gördüm ekledim felan sorun olurmu felan yaz büyük ihtimal hayır felan yazcak zaten kısa kısa cevaplar verir. Zaten fazla tanımıyor normal Moralinizi bozmayın yani ilk defa ekliyonuz kucagınıza atlıcak hali yok. 2.gün kızı msnde yada facebookta yakalamaya felan çalışın. arayı sogutmayın bugun konuşursunuz 2 ay geçer selam felan yazarsınız kız sen kimsin der. sık sık facebookta felan yakalamaya çalışın muhabbeti kurun saçma saçma muhabbetler kurmayın işte neleri seversin bunumu seversin onumu giyersin felan böyle şeyler yapmayın belli bir vakit geçtikten sonra kızın okuldaysa yanına gidin konuşmaya başlayın entel havası verin fazla havalanmayın kız slkmı bu felan der kızla konuşun cafeye felan götürün cafeye götüremezseniz kahveye götürün çay felan içirin Paranız olcak tabi birazda
Tabi siz psta kahve felan söylediniz pastaya yumulmayın aç gibi kızı izleyin ne yapıyor felan gözlerine felan bakın sakalınızla oynayın sakalınız yoksa cenenizle felan oyna işte kelsen melsen bu işe bulaşmayın
Kıza bakın ya senin gözlerin ne renk felan deyin gözleri güzel felan degilse siz yinede yalan söyleyin ay ne kadarmış güzel gözlerin felan diyin kızlar zaten hemen yelkenleri indirir ay teşekkür ederim felan der. hesapı ödeyin kalkın kıza evinebırakıyım felan diyin kız hayır diycek büyük ihtimal anası var babası var heralde çöplükte yaşamıyor
Sonra babası felan görür sizin iş iyice yatar o tür işlere felan bulaşmayın işte dolmuşa felan bindirin gönderin evine. ertesi gün facebookta msnde felan yaklamaya çalışın ya işte cafeye gittik felan çok güzeldi çok eglendim diyin sonra bidaha gidebilirmiyiz felan deyin bu noktada babanıza çok büyük iş düşüyor babanızdan felan para alın babanızda yoksa ananızdan ananızda yoksa kardeşiniz teyzeniz felan filan ne yapın ne edin bulun parayı ayakkabınızı satın para bulun para olmazsa olmaz sonra gidin eglenin felan eglendiniz felan. belli bir zaman geçtikten sonra 1 - 2 hafta sonra felan çıkışta durdurun felan kızı kankalarını yanına getirmeyin genelde kızlar 3 4 kişi gezelerler kankaları gelir gülürler felan kankalarını getirmeyin ya ben senden çok hoşlandım felan deyin ilerde çıkarız felan deyin tabi sevgilisi felan yoksa sevgilisi varsa sizin iş yattı. taktıysanız kıza bekliyceksiniz ayırmaya çalışcaksınız yada bişeler yapcaksnız orası size kalmış sevgilisi yoksa tamam felan der bi kaç gün sonra mesaj felan atın konuşun felan bi kaç gün sonra cevapını vermicek msn felan diyin en geç bunu söyledikten 2 gün sonra cevapını söylicektir acele etmeyin 
Genel olarak söyledim

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 19
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 25
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 14
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 159
