Merhaba arkadaşlar can sıkıntısı birşeylerle uğraşıyorum fena olmadı sizlerinde işine yarasın istedim title bar hafifi sağa kayık resimde fakat rar içinde düzenli hali mevcut
uiscript içine atılacak olanları kendinizinkiyle karşılaştırıp atın...
uiscript içine atılacak olanları kendinizinkiyle karşılaştırıp atın...
Bu kaynağın içeriğini görüntüleyebilmek için izniniz yok.
Giriş yap veya üye ol.
