Arkadaşlar selamlar. Bu hudu birçok insan beğenir diye bulduğum gibi foruma koyuyorum. Hudun maalesef ki , esx_basicneeds ve esx_status bölümü ayarlı değil. Ayarlayabilen bir arkadaş onları da ayarlar ve foruma paylaşırsa çok güzel olur. Ben şimdi üstünde çalışılabilir diye koyuyorum. İyi kullanımlar.
SCRİPT KURULUM
// indirdiğimiz dosyayı resources içine atıp server.cfgden startını veriyoruz. Scriptimiz kullanıma hazır.
VİRÜSTOTAL
İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
Ekli dosyayı görüntüle 2616
İyi forumlar. İyi kullanımlar. Dipnot: HUD ŞUANDA LEAKTIR. BU HUDU BU FORUMDAN ALIP SATAN ARKADAŞLARA LÜTFEN İNANMAYALIM.
SCRİPT KURULUM
// indirdiğimiz dosyayı resources içine atıp server.cfgden startını veriyoruz. Scriptimiz kullanıma hazır.
VİRÜSTOTAL
İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
Ekli dosyayı görüntüle 2616
İyi forumlar. İyi kullanımlar. Dipnot: HUD ŞUANDA LEAKTIR. BU HUDU BU FORUMDAN ALIP SATAN ARKADAŞLARA LÜTFEN İNANMAYALIM.
