Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

MyKabusMT2 :)) son derece muthıs orta zorlukta pwp

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cke96
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 178

metin2 pvp server tanıtım konusundasınız. kayıt ol ve indir gibi işlemleri bu konu altından yapabilirsiniz. Serverın level aralığı , Zorluğu , Server Tipi olarak belirlenmiştir. metin2 pvp serverında pek çok özel sistem bulunmaktadır. açılış tarihi , bir an önce pvp servera kayıt olarak oyunu indirmenizi tavsiye ederiz.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

oncelıkle herkese merhabalar :)
şimdi sizlere süper bi pwp tanıtıcam :)
npclerden baslıorum:
npclerde 1-48-61lwl zırhlar
efsunlar 0 yang (5. efsun yok ama 1 gune eklenecek :)
sılahcıda dolu kdp var
artı basarken ıtem ıstemıor
carrefour dıe npcde bazı 65 sılahları var
nerdeyse her gun event olmakta zaten gmler belırtırler
butun bosslar aktıf (buz ejderhası harıc)
droplar %1000
lonca kurmada 90 lwl yazıor ama daha once kuruluor :)
servıs npcden donusme skıll p leme ve benzerı var:)


gerısını oyuna gırınde bakın :) yanı oyun tam bır orta sevıye oyun gmler ılgılı :))


ayrıca oyuna eklenecek ozellıkler ıse:skıll sıfırlama,5. efsun, şebnemler

oyuna basladıgınızda denemebirki veya CrayzZ pm atın ben sarı bayragım yardım ederım her bayraga :) bu arada çelik için ugrasmayn eskıden npcde vardı kaldırdı gmler ama ısteyınce verıorlar sadece 1 kereye mahsus olmak şartıyla :))

GMLER:

[TL]cafer
LaSque

oyun cok zevklı herkesı beklerım :)


ve sıtemız: www.mykabusmt2.com

indirme linki: http://www.dosya.tc/downloadss/WvsjFa/MyKabusMt22011Pack.rar.html

kayıt linki: http://www.mykabusmt2.com/reg.php

herkese sımdıden ıyı oyunlar :))
BU ARADA OYUN YENI OLDUGU ICIN EKSIKLER VAR BUNLARI DUZELTMEK ICIN ARADA BIR REBOOT CEKILIOR GIREMESSENIZ 3-4 DK SONRA DENEYIN MUTLAKA GIRERSINIZ :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst