mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

İtem-Shop Sorunu !..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan killbill06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 657
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar VDS Sunucum var. Market Sistemi Kurdum.. Oyunuma
Açıklarını Kapattım Hatasız bir şekilde.
Market'den İtem Çektiğimde İtem-Shop Girerken Oyundan Atıyor.
Bu Problem neyden Kaynaklanıyor olabilir.
ATAKServer Gibi probramlarda Denedim . Bu Problem onlardada Oluyor
ve İtem-Shop Açtığı Zamanda ..


Örn : Baron 55 Ortalama 45 Beceri Çekiyorum ..


İtem-Shop'da Geliş özellikleri : 15265 Çift El Savunması Hp+ 4564

Şeklinde Saçma Sapan Efsunlar geliyor :)

Sorun nedir Acaba ?
 
Oyununun packinde(player'lara dağıttıgın .rar'da) pack klasörü dışında yani .exe nin olduğu yerde "2010ClientHelper.dll" adında bir dosya olması lazım. Sorun ondan kaynaklanıyor. Onu değiştir sorun çözülecektir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst