mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Iştetim sistemi farke dermi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan babatonik03300
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 515

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle merhaba arkadaşlar;

bilgisayarıma Hamachi server kurmak istedim navicap virtual pc vb programları yükledikten sonra virtual pc den ayarları yaptım sonra virtual pc den start verdim fakat mavi ekran hatasaı aldım sonra tekrar denedim yine aynı hatayı aldım

önceden windows xp 2003 kullanıyordum şu anda Perfect Xp 2010 V2 Kullanıyorum Sorun işletim sisteminden olabilirmi ?

ilginiz için şimdiden teşekkürler
 
ram 2 gb bn 1 ini veriom öncedende kuruodum xp de acba ondanmı die merak ettim


bnm pc:
img_0075.jpg
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst