HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar şimdi size kısa yoldan Evil rank kasmayı göstericem. Ama Sabırlı Olmalısınız.
İlk Önce
Bu Konudaki = http://www.turkmmo.com/adventure-qu...18022011-calisan-trainer-esi-benzeri-yok.html
Traineri
İndiriyoruz.
Sonra Trainerı açıyoruz. Loaders bölümüne girip Quest Loader'a 364 yazıyoruz.
sonra Slime adlı canavarı kesip görevi bitiriyoruz.
Quest Loader'a yenden 364 yazıyoruz ve görevi veriyoruz.Seri 0lun :ka19:
Şimdi Evil Rank 4 olanlarda Bone-afide adlı quest açılıyor.
Quest Loader'a 367 yazıyoruz. /join graveyard-xxxx(x yerine bir sayı) yazıyoruz.
İlk anlattığım gibi yapıyoruz. Böylece Daily Questle Birlikte Düzenli Evil Rank Kasarsan En Fazla 1 AYA Rank 10 Evil Olursunuz.
Ben 2 haftaya rank 7 oldum
Konu Bana Aittir...
İlk Önce
Bu Konudaki = http://www.turkmmo.com/adventure-qu...18022011-calisan-trainer-esi-benzeri-yok.html
Traineri
İndiriyoruz.
Sonra Trainerı açıyoruz. Loaders bölümüne girip Quest Loader'a 364 yazıyoruz.
sonra Slime adlı canavarı kesip görevi bitiriyoruz.
Quest Loader'a yenden 364 yazıyoruz ve görevi veriyoruz.Seri 0lun :ka19:
Şimdi Evil Rank 4 olanlarda Bone-afide adlı quest açılıyor.
Quest Loader'a 367 yazıyoruz. /join graveyard-xxxx(x yerine bir sayı) yazıyoruz.
İlk anlattığım gibi yapıyoruz. Böylece Daily Questle Birlikte Düzenli Evil Rank Kasarsan En Fazla 1 AYA Rank 10 Evil Olursunuz.
Ben 2 haftaya rank 7 oldum

Konu Bana Aittir...
1 Bundan Daha Basiti Var 2 Bunu Herkez Biliyor Daha Basiti Yüksek Rankta Açılan 600 Rep Veren Görev Bu Slimeden Çıkçağı Kesin Deil Yani Slimeden Çıkıo Ama Her Kesişte Çıkmıo Öle Olsaydı Kolay Olurdu
Ya Bunu Arcangove si Olan Yokmu Benim Arcangove Rank 6 Tovbe Yetişdiremiom Geçmiyo Bi Turlu xDé
1 Bundan Daha Basiti Var 2 Bunu Herkez Biliyor Daha Basiti Yüksek Rankta Açılan 600 Rep Veren Görev Bu Slimeden Çıkçağı Kesin Deil Yani Slimeden Çıkıo Ama Her Kesişte Çıkmıo Öle Olsaydı Kolay Olurdu
600 Rep veren görev Bone-afide !! Rank 4 de açılıyor birde bunu herkezin bildiğini nerden biliyorsun!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 751
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 3K
