HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Serdal Adalı saat 08.00de tesislere gitti durum değerlendirmesi yaptı.
Beşiktaşın teknik patronu, şube sorumlusuna alınan kötü sonuçlar hakkında bilgi verdi, Beşiktaşa çalışmaya geldik. Mayıs ayında konuşacağım. Biraz sabır dedi.
Derbide Ferrari kırmızı kart gördü, sanki takımın şalteri indirildi
BEŞİKTAŞ, UEFA Avrupa Liginde D.Kiev, ligde de tarihi rakibi F.Bahçe karşısında alınan yenilgiler sonrası şoka girerken, şube sorumlusu Serdal Adalıda dün saat 08.00de Ümraniyeye çıkarma yaptı. Kötü sonuçların hesabını sormak isteyen Adalı, önce Schuster sonra da futbolcularla bir görüşme yaptı. Siyah beyazlı kulübün yöneticisi, Alman teknik adama, Takımda sıkıntı çektiğin bir sorun var mı? Rahatsız olduğun oyuncu bulunuyor mu? Beşiktaşta eksik olan ne? Avrupanın en iyi oyuncularına sahibiz. Neden böylesi kötü sonuçlar alıyoruz. Kimse ile konuşmadığın iddia ediliyor. Bir sorun mu var? dedi. Bu soruların ardından Schuster içindekileri bir bir anlattı...
Vücudum parça parça oldu adeta
Kariyerimde böylesine kötü fotoğraf vermek ister miyim? Vücudum parça parça oldu adeta. Benim için konuşmuyor diye dedikodu çıkartıyorlar. Saat başı ne konuşayım. Ben futbol yaşamım boyunca sezon sonunda konuşurum. Beşiktaşa çalışmaya geldik. Mayıs ayında konuşacağım. Biraz sabır.
Kupada emin adımlarla ilerliyoruz
Büyük bir hedef ve projeler belirledik. Bu nedenle Avrupa çapında oyuncuları kadromuza kattık. Türkiyeyi iki gün öncesine kadar UEFA Avrupa Kupasında temsil eden tek Türk takımdık. Elendik. Ancak Ziraat Türkiye Kupasında hedefimizde emin adımlarla ilerliyoruz.
Bireysel hatalar yüzünden yıkıldık
UEFA Kupasında yaptığımız 14 karşılaşmada ayakta alkışlandık. Rakiplerimiz ilk maçlarında elendi. Sakatlıklar ve cezalı oyunculara rağmen UEFAda mücadele ettik. D.Kiev maçına kadar her şey planladığımız gibiydi. Ama bireysel hatalar yüzünden iki maçta da yenilmekten kurtulamadık.
Sanki birileri şalteri indirdi
Türkiye Kupası ve Süper Ligde sezon sonuna kadar tüm maçlarda böylesi hatalar bir daha tekrarlanmayacak. Fenerbahçe karşılaşmasında 10 kişi kalana kadar kötü oynamadık. Ferrarinin gördüğü o kırmızı kart, takımın motivasyonuna büyük etki yaptı. Sanki birileri şalteri indirdi.
Sağ ve soldaki arızayı gidermeliyiz
Yönetim ve taraftarlarımız merak etmesin Antalyaspor karşılaşması ile yeniden doğacağız. Ceza ve sakatlıklara yapacağımız bir şey olmadığı için eldeki kadroyu en iyi şekilde kullanıyoruz. Eksiklerimiz var. Özellikle sağ ve sol kanattaki arızayı gidermek esas görevimiz.
Sözün bittiği yerdeyiz
SERDAL Adalı, Schusterden sonra futbolcularla da bir görüşme yaptı, Beşiktaşa yakışan yakışan futbol oynayın. Çöküş tablosu izlemek istemiyoruz. Toparlanın ve gerçek kimliğinizi ortaya koyun. Artık sözün bitiği yerdeyiz diye konuştu.
Beşiktaşın teknik patronu, şube sorumlusuna alınan kötü sonuçlar hakkında bilgi verdi, Beşiktaşa çalışmaya geldik. Mayıs ayında konuşacağım. Biraz sabır dedi.
Derbide Ferrari kırmızı kart gördü, sanki takımın şalteri indirildi
BEŞİKTAŞ, UEFA Avrupa Liginde D.Kiev, ligde de tarihi rakibi F.Bahçe karşısında alınan yenilgiler sonrası şoka girerken, şube sorumlusu Serdal Adalıda dün saat 08.00de Ümraniyeye çıkarma yaptı. Kötü sonuçların hesabını sormak isteyen Adalı, önce Schuster sonra da futbolcularla bir görüşme yaptı. Siyah beyazlı kulübün yöneticisi, Alman teknik adama, Takımda sıkıntı çektiğin bir sorun var mı? Rahatsız olduğun oyuncu bulunuyor mu? Beşiktaşta eksik olan ne? Avrupanın en iyi oyuncularına sahibiz. Neden böylesi kötü sonuçlar alıyoruz. Kimse ile konuşmadığın iddia ediliyor. Bir sorun mu var? dedi. Bu soruların ardından Schuster içindekileri bir bir anlattı...
Vücudum parça parça oldu adeta
Kariyerimde böylesine kötü fotoğraf vermek ister miyim? Vücudum parça parça oldu adeta. Benim için konuşmuyor diye dedikodu çıkartıyorlar. Saat başı ne konuşayım. Ben futbol yaşamım boyunca sezon sonunda konuşurum. Beşiktaşa çalışmaya geldik. Mayıs ayında konuşacağım. Biraz sabır.
Kupada emin adımlarla ilerliyoruz
Büyük bir hedef ve projeler belirledik. Bu nedenle Avrupa çapında oyuncuları kadromuza kattık. Türkiyeyi iki gün öncesine kadar UEFA Avrupa Kupasında temsil eden tek Türk takımdık. Elendik. Ancak Ziraat Türkiye Kupasında hedefimizde emin adımlarla ilerliyoruz.
Bireysel hatalar yüzünden yıkıldık
UEFA Kupasında yaptığımız 14 karşılaşmada ayakta alkışlandık. Rakiplerimiz ilk maçlarında elendi. Sakatlıklar ve cezalı oyunculara rağmen UEFAda mücadele ettik. D.Kiev maçına kadar her şey planladığımız gibiydi. Ama bireysel hatalar yüzünden iki maçta da yenilmekten kurtulamadık.
Sanki birileri şalteri indirdi
Türkiye Kupası ve Süper Ligde sezon sonuna kadar tüm maçlarda böylesi hatalar bir daha tekrarlanmayacak. Fenerbahçe karşılaşmasında 10 kişi kalana kadar kötü oynamadık. Ferrarinin gördüğü o kırmızı kart, takımın motivasyonuna büyük etki yaptı. Sanki birileri şalteri indirdi.
Sağ ve soldaki arızayı gidermeliyiz
Yönetim ve taraftarlarımız merak etmesin Antalyaspor karşılaşması ile yeniden doğacağız. Ceza ve sakatlıklara yapacağımız bir şey olmadığı için eldeki kadroyu en iyi şekilde kullanıyoruz. Eksiklerimiz var. Özellikle sağ ve sol kanattaki arızayı gidermek esas görevimiz.
Sözün bittiği yerdeyiz
SERDAL Adalı, Schusterden sonra futbolcularla da bir görüşme yaptı, Beşiktaşa yakışan yakışan futbol oynayın. Çöküş tablosu izlemek istemiyoruz. Toparlanın ve gerçek kimliğinizi ortaya koyun. Artık sözün bitiği yerdeyiz diye konuştu.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 56
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 98
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 363
