HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Şimdi Metin2' deki sıkça sorulan soruları açıklayacağım. ( açıklamaya çalışacağım
) Evet bunları madde madde yaıyorum.
1- Pm nedir, nasıl yapılır ? : Pm en çok satışlarda kullanılır. Pm dediğimiz şey karaktere sağ tıklayıp '' Fıslıldama '' yaptığımız şeyin kıastılmış adıdıdr. Öncelikle pm ( fısıldama ) yapmak için Enter basıp sağ altta bulunan gönder tuşunun yanindaki butona basıyoruz. Üste karakterin adını yazıp enterliyoruz ve konuşuyoruz.
2- Nasıl satış yapabilirim : Satış yapmak için 2 seçenek vardır bunları a) ve b) olarak açıklayacağım;
a) Öncelikle gidip satıcıdan '' Paket '' alıyoruz ve istediğimiz bir yere gidip zırhımızı çıkarıyoruz. Sonra pakete sağ tıklayıp birşeyler yazıyoruz ( küfür vb. olmasın banlanma ihtimali çook yüksek ) Mesela : Gel Vatandaş Gel
Daha sonra satıcağımız itemleri açılan pencereye koyup fiyatını yazıyoruz.
b) Enter tuşuna basıp solda olan Normal yazısına 3 kez tıklıyoruz ve orda Normal yerine Bağırmak yazması lazım. Sonra oraya satıcağımız nesneyi yazıp enterliyoruz. Mesela : Ayı Ayak Derisi satılır alan pm yada Ayı Ayak Derisi satılır alan bir yazsın şeklinde biz onlara pm atabiliriz.
3- Nasıl depo açarım ve Depo ne demektir : Depo itemlerinizi koyabiliceğiniz özel bir 3. envanter dir. Bunu yapmak için Depocuya gidip Depo aç diyerek 500 yang ödüyoruz ve depo bizim oluyor.
4- Yan chara ( karaktere ) nasıl item aktarabilirim : Dpo açtıktan sonra itemi dpoya koyuyoruz sonra yan charın deposunun şifresini diğer karakterle aynı yapıyoruz ve depoda yan charın depoya koyduğu itemler çıkıyor.
5- Diyelim 3 tane aynı itemim var ve yer kaplamasın diye oto. olarak birleşti. Bunları nasıl ayırabilirim : Öncelikle Caps Lock tuşunun altındaki Shşfte basılı tutarak iteme tıklıyoruz. ( Dikkat edelim normal shift değil Caps Lock un altındaki shift
)ve ayıracağımız itemin sayısını yazıoruz diyelim 3 item birleşti adama 2 tane satıcakınız açılan penceredeki 1 i silip 2 yazıyoruz ve envanterde boş bir yere bırakıyoruz.
6- Nasıl ticaret yaparım : Çok basit, bir kişinin üstüne sağ tıklayıp ticaret dioruz ve itemi koyuyoruz oda itemin parasını koyuyor kabule basıyoruz ticaret gerçekleşiyor. ( Diğer kişin de kabul butonuna basması gerekir ticaretin gerçekleşmesi için )
ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR. ALINTI DEĞİLDİR.
) Evet bunları madde madde yaıyorum. 1- Pm nedir, nasıl yapılır ? : Pm en çok satışlarda kullanılır. Pm dediğimiz şey karaktere sağ tıklayıp '' Fıslıldama '' yaptığımız şeyin kıastılmış adıdıdr. Öncelikle pm ( fısıldama ) yapmak için Enter basıp sağ altta bulunan gönder tuşunun yanindaki butona basıyoruz. Üste karakterin adını yazıp enterliyoruz ve konuşuyoruz.
2- Nasıl satış yapabilirim : Satış yapmak için 2 seçenek vardır bunları a) ve b) olarak açıklayacağım;
a) Öncelikle gidip satıcıdan '' Paket '' alıyoruz ve istediğimiz bir yere gidip zırhımızı çıkarıyoruz. Sonra pakete sağ tıklayıp birşeyler yazıyoruz ( küfür vb. olmasın banlanma ihtimali çook yüksek ) Mesela : Gel Vatandaş Gel
Daha sonra satıcağımız itemleri açılan pencereye koyup fiyatını yazıyoruz.b) Enter tuşuna basıp solda olan Normal yazısına 3 kez tıklıyoruz ve orda Normal yerine Bağırmak yazması lazım. Sonra oraya satıcağımız nesneyi yazıp enterliyoruz. Mesela : Ayı Ayak Derisi satılır alan pm yada Ayı Ayak Derisi satılır alan bir yazsın şeklinde biz onlara pm atabiliriz.
3- Nasıl depo açarım ve Depo ne demektir : Depo itemlerinizi koyabiliceğiniz özel bir 3. envanter dir. Bunu yapmak için Depocuya gidip Depo aç diyerek 500 yang ödüyoruz ve depo bizim oluyor.
4- Yan chara ( karaktere ) nasıl item aktarabilirim : Dpo açtıktan sonra itemi dpoya koyuyoruz sonra yan charın deposunun şifresini diğer karakterle aynı yapıyoruz ve depoda yan charın depoya koyduğu itemler çıkıyor.
5- Diyelim 3 tane aynı itemim var ve yer kaplamasın diye oto. olarak birleşti. Bunları nasıl ayırabilirim : Öncelikle Caps Lock tuşunun altındaki Shşfte basılı tutarak iteme tıklıyoruz. ( Dikkat edelim normal shift değil Caps Lock un altındaki shift
)ve ayıracağımız itemin sayısını yazıoruz diyelim 3 item birleşti adama 2 tane satıcakınız açılan penceredeki 1 i silip 2 yazıyoruz ve envanterde boş bir yere bırakıyoruz.6- Nasıl ticaret yaparım : Çok basit, bir kişinin üstüne sağ tıklayıp ticaret dioruz ve itemi koyuyoruz oda itemin parasını koyuyor kabule basıyoruz ticaret gerçekleşiyor. ( Diğer kişin de kabul butonuna basması gerekir ticaretin gerçekleşmesi için )
ŞİMDİLİK BENDEN BU KADAR. ALINTI DEĞİLDİR.
Bunlari neredeyse herkes bİlİyor.daha aÇiklayici sorular koysaydin daha faydali olurdu olsun yİnede emeĞe saygi saol 

yENİ BAŞLAYANLAR İÇİN YAZMAYI UNUTMUŞUN BAŞLIĞA PARDON HERKESE 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 310
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 157
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 142
