Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Göderelim Süründürelim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Plaka60
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 153

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Derbide gördüğü kırmızı kartla Beşiktaş'ın mağlubiyetinde başrolü oynayan Ferrari'nin durumunu yöneticiler masaya yatırdı. 5 idareci “Hemen biletini keselim” dedi; geri kalan 6 isim ise, “Oynatmayalım, sezon sonu bedelsiz göndeririz” görüşünü savundu.Üst üste gelen mağlubiyetlerle kötü günler geçiren Beşiktaş’ta tek gündem maddesi var: Matteo Ferrari... İtalyan yıldızın kırmızı kart görüp, takımını yaktığı Fenerbahçe derbisi sonrasında yöneticilerin biraraya geldiği ve durumu masaya yatırdığı ortaya çıktı. Ferrari hakkında alınacak kararın yönetimi ikiye böldüğü kaydedildi. Serdal Adalı, Mete Düren, Fahrettin Curoğlu, Sinan Vardar ve Doğan Küçükemre’nin, “İbrahim Üzülmez’i daha yeni takımdan gönderdik. Böylesine sorumsuzca bir davranışın cezası bellidir. Takımla ilişkisi kesilsin” görüşünü savunduğu öğrenildi. Ancak bir de karşı grup vardı...

‘Bu ceza kime verilecek?’
Cengiz Zülfikaroğlu, Metin Keçeli, Erdoğan Toprak, Ertunç Soğancıoğlu, Hakan Aksoy ve Şeref Yalçın ise farklı bir görüşteydi. 6 yönetici de, “Ferrari’yle sözleşmemiz var. Gönderirsek, bu ceza kime verilmiş olacak. Oyuncuyu şimdi gönderirsek, yaklaşık 5 milyon Euro ödemek zorunda kalacağız. Ama sezon sonuna kadar kadro dışı bırakalım. Yaz döneminde de bonservis bedelini kendisine verip, yolları ayıralım” dediler. Bu konuda son sözü Başkan Yıldırım Demirören söyleyecek.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst