kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Ernst: Pes etmek yok

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan JinPachi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 171

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beşiktaş'ın Alman futbolcusu Fabian Ernst, Dinamo Kiev karşılaşmasında sahaya çıkıp ellerinden geleni yapacaklarını söyledi.
Fabian Ernst, maçın oynanacağı Valeriy Lobanovskiy Stadı'nda düzenlediği basın toplantısında, ilk maçı 4-1 kaybettiklerini hatırlatarak, ''3'ü duran toptan, 1'i penaltıdan 4 gol yedik. Ama pes etmek yok. Yarınki maç kolay olmayacak ama Beşiktaş'ın gerçek gücünü ortaya koyup, elimizden geleni yapacağız'' diye konuştu.

Ernst, skor dezavantajının yanı sıra soğuk havanın da yarın kendilerini etkileyip etkilemeyeceği sorusuna, ''Bizim için en büyük dezavantaj ilk maçtaki skor. Hava durumu konusunda ise bizim için bir sorun yok. Soğuk havanın bizden çok maçı izleyenlere sıkıntı yaşatacağını düşünüyorum'' diye yanıt verdi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst