Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

HTML5'in çıkışı 2014'e ertelendi!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ßyMesMes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 168

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merakla HTML5'i bekleyenlerden misiniz? O zaman bu haber sizi mutlu etmeyecek...

W3C, HTML5'in üç seneden önce tamamlanmayacağını açıkladı. HTML5 standartları Mayıs 2011'de 'son çağrı' aşamasına ulaşacak ve her şeyin yolunda olup olmadığı geliştiriciler tarafından denetlenecek.

W3C, geliştiricilerin yazılımlarının yeni platformda ne kadar iyi çalıştığını test etmelerine yönelik 'kapsamlı test araçları' üzerinde çalıştığını da duyurdu. W3C bu test araçları için ise tarihi 2014 olarak belirledi. W3C'nin başkanı Jeff Jaffe, HTML'in web açısından önemi düşünüldüğünde onu test etmenin hayati önem taşıdığını söylüyor.

Bu kararın W3C'nin geçtiğimiz sene HTML5 hakkında ortaya çıkan gerçek dışı beklentileri azaltmak olduğu düşünülebilir. HTML5'in 2014'e ertelenmesi üç sene daha neyin standart olacağının belirsiz olması anlamına da geliyor...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst