Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Serverine Lv. Gösterme Koymak. // Critus.... =)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan critus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 631

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

İlk Başta

Filezilladan Serverimize Baglanıyoruz

Serveriniz VDS veya FreeBSD Üzerine Kuruluysa ;

/usr/game/channel/share_data/


Serveriniz Hamachili veya Sabit İp ise

/usr/rain/channel/share_data/

filezilladaki game Dosyasını Silin

Ve Benim Verdigimi Atın


:ka19:

Sonra Virtual PC Veya Putty Kullanıyorsanız ;

/usr/game/channel/ Yazıp Enterleyin.

Sonra chmod -R 777 Yazıp Enterleyin.

cd /usr/game/channel/share_data Yazıp Enterleyin.

Ve Son olarak chmod 777 game Yazıp Enterleyin Ve

Reboot Atın.

2010 Client İndirin


. :ka19:

Sonra root.eix Açmaya Geldi

İlk Başta Exracator İndirin


:ka19:

İndirin Bir Yerde Klasör Açın

root ları Alıp İçine Atın

Çalıştırın

Orda Üstte eix epk var ona tıklayın

orda dosya ismi soruyor oraya

root

yazın ve extract deyin o sourge adlı dosyaya çıkartır

Sourgede serverinfo var

onu bulun ve heryere ipinizi yazın

Yazdıktan Sonra extracator a döbüb

eix epk gelin

oraya root yazın

alta inin orda pack var

ona tıklayın

Sonra

Yerel disk C/: Gelin

Orda extract var

içine girin eix.epk orada

onu 2010 cliente atın ve girin işte Bu kadar.

Not:Forumda Varmı Bilmiyorum Amacım Yararlı olmak +Rep Verirseniz Mutlu Olurum. :)


emegesaygips6.gif



 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst