HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
merhaba arkadaşlar ben kısa bir süre önce runes of magic oynamayı bıraktım ve dün son destanı yükledim ilk merak ettiğim konu bu forumdaki arkadaşlar hangi sw de oynuyor ben turk sw sinde oynamaya başladım sorucağım bir kaç soru var
1)_oyunda lvl kasma sistemi nasıl ve zorluk seviyesi ne yani knight taki gibi sürekli noob keserek (ölme eşşeğim ölme) şeklindemi lvl kasıyoruz yoksa rom daki gibi görev vererekmi
2)_oyunun turk sw sndeki yoğunluk ne durumda
3)_oyunda zindan sitemi ne alemde
4)en önemli soru item kasma olayı nedir örnek rom da item dizmek tamamen kredi kartından yapıcağın ödemelere bağlıydı yani en zor boslardan bile düşmüycek runeleri oyunun sitesinden kredi kartında elmas alarak alabiliyodun buda ne demek oluyor oyunu oynayanın yeteneğinin bi önemi kalmıyodu item dizmek için en mal adam bile 500 tl harcıyıp oyunda birden kral oluyodu full itemle dolaşıyodu karhanda durum nedir.
1)_oyunda lvl kasma sistemi nasıl ve zorluk seviyesi ne yani knight taki gibi sürekli noob keserek (ölme eşşeğim ölme) şeklindemi lvl kasıyoruz yoksa rom daki gibi görev vererekmi
2)_oyunun turk sw sndeki yoğunluk ne durumda
3)_oyunda zindan sitemi ne alemde
4)en önemli soru item kasma olayı nedir örnek rom da item dizmek tamamen kredi kartından yapıcağın ödemelere bağlıydı yani en zor boslardan bile düşmüycek runeleri oyunun sitesinden kredi kartında elmas alarak alabiliyodun buda ne demek oluyor oyunu oynayanın yeteneğinin bi önemi kalmıyodu item dizmek için en mal adam bile 500 tl harcıyıp oyunda birden kral oluyodu full itemle dolaşıyodu karhanda durum nedir.
