HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben oyunu oynarken oyun kendi kendine birden kapanıyor!Kapanma uyarısı falnda vermiyor!Tam oyunun ortasındayken birden kendimi masaüstünde buluyorum!Bunun sebebi nedir nasıl düzeltilir?
Daha öncede sorulmuştu ama yinede cevaplıyayım 
Eğer oyunun oynarken müzik dinliyorsan veya alttan birşey yüklüyorsan (özetle arka planda başka bir çalışma yapıyorsan) bilgisayarındaki RAM ve Ekran kartın düşük ise bilgisayar zarar görmemesi için işletim belleği oyunu otomatik olarak kapatır.
Yapabiliceklerin:
-Bilgisayarına tema yükleme (örn temel windows temasını gümüş rengi yapma)
-Mümkünse masaüstünde resim olmasın.
-Bilgisayarındaki verileri mümkün olduğunca dosyalamaya çalış.
-Masaüstünde çok simge olmasın.
-Ekran kartını directX Sürümüne yükselt (sabitte nasıl yapıcağın mevcut)
-Kesin çözüm için bilgisayarına sağlam parçalar taktır

Eğer oyunun oynarken müzik dinliyorsan veya alttan birşey yüklüyorsan (özetle arka planda başka bir çalışma yapıyorsan) bilgisayarındaki RAM ve Ekran kartın düşük ise bilgisayar zarar görmemesi için işletim belleği oyunu otomatik olarak kapatır.
Yapabiliceklerin:
-Bilgisayarına tema yükleme (örn temel windows temasını gümüş rengi yapma)
-Mümkünse masaüstünde resim olmasın.
-Bilgisayarındaki verileri mümkün olduğunca dosyalamaya çalış.
-Masaüstünde çok simge olmasın.
-Ekran kartını directX Sürümüne yükselt (sabitte nasıl yapıcağın mevcut)
-Kesin çözüm için bilgisayarına sağlam parçalar taktır

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 55
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 47
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 261
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 47
