Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Hamachili Server Kurma " İçeri "

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan esoLate07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 786

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


___


Arkadaşlar Locale Server Kurmak istiyen Arkadaşlarımıza bi Yardım etmek istedim..


/ Sistem Gereksinimleri;

1,5 GB RAM

/ Dosya Gereksinimleri ;

- Server Files ( Nyo & Emre-28 )
- Navicat
- Virtual PC 2007
- Appserv
- Port Map

/ esoLate07'nin Yapıcakları ;

- Server Kurmak
- GM & Efsun Ayarlarını Editlemek
- Register Sayfası ( Htlm, php )


___________________

~ Extra Özellikler ;

+ FileZilla Kurulumu
+ Npc Sabitleme ( Mavi Bayrak )
+ P2P Açığını Kapatmak

" Extra Özelliği ile birlikte Hepsini yapmak istiyorsanız Extra Özelliği Metin2 TR'de +40 Hesap karşılığı ile Yapılıcaktır "


S.S.S " Sıkça Sorulan Sorular "

- RAM'ım 512 yada 1 GB Server Kurarmısınız ?

+ 1 GB'den Az RAM verilirse Sanal Sunucuya ( Virtual PC & Putty ), Server'da Lag & Bug sorunları olur.. Bu yüzden Bilgisayarınızda 1,5 En az RAM olması gerekmektedir..

- Ne Kadar Tecrübelisiniz ?

+ Locale Server Kurmayı kendim Hobi olarak ilgi alanıma soktum.. Günde Yaklaşık 75-90 Server Kurdum Team Viewer'dan.. Programcılık okudum " Bloodshed C++ " Kullandım.. Uzmanlık tarafından Korkunuz olmasın :)


Ağ ; esoLate07-TURKMMO
Ağ Şifresi ; 1907

Dip Not ; Extra İstemenlerden + REP Bekliyorum :)

İyi Forumlar ™

 
yha bn kurdum herşey hazırdı ama bir tek filezilla sorun yasşadım ramimde 712ydi ne yapmam gerekir ram i yükseltirsem(4gb) nasıl kurucam yardım et senden hiç bişey istemiyorum sadece yardım et lütfen bnde kurmak istiyorum serverimi özel mesaj olarak yollarsın ne yapacağımı
 
Ben Hamachi server kurdum tek sorunum nasıl account oluşturacağım. GM falan ayarladım kendimi. Ancak oyuna girerken account ve pass diyor oraları nasıl kayıt ayarlayabilirim :/
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst