xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Wolfteam Hata

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sansarcan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 580

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yha ben wolfteama ara vermistim şimdi oyunu actım ıd şifre yazdım böle bişi geldi ona yes dedim sonrada nProtecte bağlandı bunu nasıl çözcem kaçkere indirdim olmadı.


adszea.jpg


adszjpg2.jpg
 
Senin wolfteamında bir sorun var.Güncelleme seviyesi şu anda 0 sanırım.
Tekrardan yüklerken bir hata yapmış olabilirsin veya elinde hazır bir setup dosyası varsa onu sil siteden tekrar indir.

Yapabiliceklerin:
-Öncelikle RAM'ında bir sorun olabilir onu söyliyeyim
-WolfTeam'ın yüklü olduğu klasöre gir orada gameguard diye bir dosya varsa onu sil yada sakla (bence sakla lazım olur) onun yerine apex sistemini yükleyecektir.Çünkü güncel patch göre şu anda gameguard diye birşey yok apex var.
-Hiçbirisi olmazsa Nprotect'i indir bunu sona saklamamın nedeni şuydu çünkü Nprotect bilgisayarlarda windows gibi birşeydir systemde çoğunlukla olur eğer yoksa o bilgisayarındaki bir sorundur yükle onu.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst