HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beyler Metin2 nin PVP si var Silkroad'ın var Knightin var Her birşeyn var neden wolfteamın pvpsi olmasınqi ?? Olursa bence güzel olur sizede bir laf sölerdm ama oda bende kalsın olursa bence güzel olur Online oyunlar zorla para harctmaya zorluyor insanı wolfteam'ında pvpsi olursa süper olur bence. İNŞ BÖLE BİŞİ YAPABİLİR BİRİLERİDE METİN2 GİBİ ÇOK PVP OLUR 

Şu anda aşamalardayım arkadaşım
paylaşımını tamamlayınca sunucaktım ama sürprizi bozdun sanırım.
Arkadaşlar şu anda virtual pc üzerine bir sanal bilgisayara açarak hamachi ve modem üzerine rahatlıkla bir system kurabilirim fakat o systemi WolfTeam'a çevirebilicek olan .vhd dosyası yani diski lasım
türkiyeye bu diski (metin2'ninkini) Emre-28 getirdi nerden bulduysa bende arıyorum şu an 
Bir Moderatör alınayım kendime bu konuda birkaç arkadaşta bulurum yardımcı olcak
Mod başvurusu yaptımda 
NoT
VP Kursak bile çok zevkli olmaz söyliyeyim 
paylaşımını tamamlayınca sunucaktım ama sürprizi bozdun sanırım.Arkadaşlar şu anda virtual pc üzerine bir sanal bilgisayara açarak hamachi ve modem üzerine rahatlıkla bir system kurabilirim fakat o systemi WolfTeam'a çevirebilicek olan .vhd dosyası yani diski lasım
türkiyeye bu diski (metin2'ninkini) Emre-28 getirdi nerden bulduysa bende arıyorum şu an 
Bir Moderatör alınayım kendime bu konuda birkaç arkadaşta bulurum yardımcı olcak
Mod başvurusu yaptımda 
NoT
VP Kursak bile çok zevkli olmaz söyliyeyim 
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 59
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 59
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
