Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Metin2 bana +rep gelmio

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yaman444
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 552

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ya arkadaslar bana nerdeyse her konuma 3 4 kişi rep yolluo ama hiç rep falan gelmio kontrol panelimden gozukuo bazıları +rep yazmıs bazıları sayı yazmıs bazıları ise bisi yazmamıs dierleride begendim yazmıs ama hiç rep gelmedi bunun metin2 grubuna katıldıgım için oldugundan düşünmeye baslıyorum lutfen yoneticiler konuma girip bisi yazın yhaaa utanıom 100 mesajım var 1 rep im yok
 
nese bu önemli değilde orman senin kafan olsa düşünürsün kim bilir kaçıncı sayfalara bakmışındır
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst