OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Galatasaray'a Messi gelse harcanır

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan musdy123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 209

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1296119622-2.jpg


Ligin ilk yarısında Galatasaray'dan ayrılarak Brezilya takımı Santos'a giden Elano Blumer, ülkesinde fırtına gibi esiyor.


Yeni takımı ile çıktığı 3 resmi maçta 5 gol atarak yıldızlaştı. Sambacı Sarı- Kırmızılı takımda geçinqrdiği 1.5 sene boyunca büyük hayal kırıklığı yaratmıştı. Elano özel açıklamalarda bulundu. İşte olay yaratacak sözler:
Hagi'yi anlayamadım
Rijkaard gerçekten çok büyük bir futbol adamıydı. Ancak kendisiyle bir türlü tam olarak anlaşamadık. Ardından çalıştığım Hagi'nin futbol anlayışı ile ilgili pek bir fikrim yok. Çünkü anlayamadım. Galatasaray'da tek bir gerçek var. Bu da o takımın içindeki bazı isimlerin yıldız futbolcuları çekemediği.

Misi büyük bir yıldız
Galatasaray'a giderken orada oynamış vatandaşlarımla konuşmuştum. Lincoln ve Felipe bana bazı uyarılarda bulunmuştu ve dedikleri de çıktı. Bakın onlar da G.Saray'dan ayrılınca başarılı oldular. Lincoln, Palmeiras forması ile iyi işler yapıyor. Okuduğum kadarıyla şimdi de Misimoviç aynı kaderi paylaşıyor. Büyük bir yıldız ama kıymeti bilinmiyor.

G.Saray'da yıldız futbolcuları çekemeyenler olduğunu söyleyen Elano'nun en ilginç sözü ise "Oraya Messi bile gitse harcanır. Çünkü çok kötü bir yönetim politikası var" oldu.
 
Bir Gs'li olarak Gsye real madrid'in alayi gelse para etmez takimda ugursuzluk var :P adınımı deiştirsek napsak :=)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst