HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kendinizden kısaca bahseder misiniz? :
Adım : Onurcan
Soyadım : Celep
Yaşım:16 [Mayısta 17]
Yaşadığım yer: İzmir / Karşıyaka
Doğum Yerim: İstanbul.
Kan Grubum: B rh +
Medeni Durumum: Bekar ;D
------------------------------------------------------------------------
2.Turkmmo.com Maceranız nasıl başladı? :
Metin2 Macerası Başladı. Sonra Bana Metin2'de Yardımcı Olacak Yenilikler Aradım Bu Forumda Bulunduğunu fark ettim ve üye oldum
------------------------------------------------------------------------
3.Forum'un sizin hayatınızdaki yeri ne ? :
Boş zamanlarımı Geçirdiğim bir forum sitesi.
------------------------------------------------------------------------
4.Forumda en cok girdigin bölüm hangisi? :
Metin2 ile ilgili bütün kategoriler,WolfTeam,Forumumuz Hakkında
------------------------------------------------------------------------
5.Turkmmo.com'da yaşadığınız unutamadığınız bir anınız var mı? :
Mââlesef Yok.
------------------------------------------------------------------------
6.Nickinizin bir anlamı var mı? Neden bu nicki seçtiniz? :
monoPoLy nickim MONOPOLY oyunundan geliyor bi zamanlar oyuna öyle bağlanmıştımki 2 kere oynuyordum bir günde arkadaşlarımla..
Bu da demektir yaklaşık 11-12 saat
------------------------------------------------------------------------
7.Hangi takımlısınız? :
Koyu Bir Fenerbahçe'liyim.
------------------------------------------------------------------------
8.Takımın hayatınızdaki yeri? :
Holigan değilim. önemli maçlarına param varsa giderim.. televizyondaki maçlarını kaçırmam..
------------------------------------------------------------------------
9.Takımınızın maçlarına gidiyormusunuz ? :
Evet,Gidilmez mi.
------------------------------------------------------------------------
10.Takımınızın unutamam dediginiz Macı Oldumu Hiç? :
Yıl 2001, Fenerbahçe 4-3 Gaziantep (unutulmaz)
------------------------------------------------------------------------
11.Tuttugunuz takım olmasaydı hangi takımı tutardınız? :
Kasımpaşayı. Anlayan Anladı ;D
------------------------------------------------------------------------
11.İdealiniz nedir? :
Forumda bi idealim yok takılıyorum kafama göre.
Hayatımdaki idealim ise yüksek bir konumda iş sahibi Olmak karımı çoluğmu çocuğumu mutlu mesut yaşatmak
------------------------------------------------------------------------
12.Arkadaslarının senin icin genel düsüncesi nedir? :
Genel düşünceleri...
eeeeee düşünelim bakalım genelde hoş sempatik alçakgönüllü ve konuşkan Bulurlar.
------------------------------------------------------------------------
13.Kendinde begendigin yönler nelerdir? :
Yerinde Haraket etmem.
------------------------------------------------------------------------
14.Forumda daha fazla yükselmek istiyormusun? :
Yooo.
------------------------------------------------------------------------
15.Turkmmo.com da en beğendiğiniz ayrıcalık veya olay nedir? :
Vip Üyelik, yarışmalar ve hediyeleri ;D
------------------------------------------------------------------------
16.Moderatörlük ünvanı geldiginde neler hissettin? :
Pardon? + bu soru kalkmali yada editlenmeli ;D
------------------------------------------------------------------------
17.Şu anda moderatör konumunda olmayı neye baglıyorsun.uzman olmak isteyenlere ne gibi önerilerin var? :
he he görürsem söylerim paşam
------------------------------------------------------------------------
18.Hayatında olmazsa olmaz dedigin seyler varmı? :
yok. herkez yada herşey olsada Olur olmasada.. hertürlü.
------------------------------------------------------------------------
19.Teknoloji ile aran nasıl? :
fena değil
------------------------------------------------------------------------
20.Sürekli takip ettigin dizi varmı? :
YAHŞİ CAZİBE <3
------------------------------------------------------------------------
21.Film olarak en cok hangi filmlerden etkilendin? :
Kanalizasyon ;D
------------------------------------------------------------------------
22.Begendiginiz yerli yabancı oyuncular kimler? :
isimleri bilmem hepsi diyim geçiym olmaz mı ?
- Olur .p
------------------------------------------------------------------------
23.Ne tarz müzik dinlersin sevdigin bi kac sanatcıyı paylasırmısın? :
Karışık dinlerim paşam ya.
Sagokolo,avril,evenecenses,bob marley,ankaralı namık ;D falan filan çoook war.
------------------------------------------------------------------------
24.Hiç yanından ayırmadıgın özel esyaların varmı? :
söylemesem dha iyi oLur... - war [ bayağı bi özel lazım oluyor ;D ]
------------------------------------------------------------------------
25.Bos zamanlarınızda neler yaparsınız ?Hobileriniz nelerdir? :
Hobilerim saymakla bitmez herşeyden biraz biraz anlayacağın..
Komik olayları severim.. birilerine birşey öğretmeyi birşey öğrenmeyi
Yani bilgi alışverişini severim...
Kızları severim ;D eskiden bsiklete binerdm.. Şimdi arabaya.. arabaları severim sürmek zevklidir.
Manitalara hava atarsın felan
------------------------------------------------------------------------
26.Birazda aşktan bahsedelim, aşka inanırmısın?hayatında biri varmı? :
Aşk..................... inanırım.... Biri yok. Çünkü İzmire Yeni Geldim
------------------------------------------------------------------------
27.Forumdaki etkinlikleri nasıl buluyorsun? :
Seviyorum etkinlikleri bi çekişme Oluyor.
işte arkdaşlar oy istiyor veriyoruz felan hoş şeyler..
Sosyalliğe yöneltiyor <3
------------------------------------------------------------------------
28.Forumu taklit edenlerle ilgili görüslerin neler? :
Gariplerim Çoluk Çocuk. Sanki Turkmmo.com gibi bir Forum Sİtesi Yapacaklar ;D
Eğleniyorlar kafalarına göre napsınlar.
Dikkat çekmeye Çalışmak Küçük Kardeşleriminizin En sevdiği Şeylerdendir.
Bende Öyleydim,Kendimden Bilirim
------------------------------------------------------------------------
29.turkmmo.com da belli mevkilere gelebilmek gerçekten çok zor.bu konudaki düsüncelerin nelerdir? :
Bi mevkii'ye gelme amacım yok... fikrimde yok
------------------------------------------------------------------------
30.Turkmmo.com'da veya forum dışında kendinize örnek aldığınız kişiler var mı, varsa kimler? :
Kendim Olmayı severim Kimseyi Örnek ALmam. İnsanlar hatalar yaparlar...
onların hatalarını bizlerde yapabilirz bu kişileri örnek alarak
nabıcan aga kendin ol bırak özentiliktir o
------------------------------------------------------------------------
31.Hayatta yapmaktan en çok mutlu olduğunuz şeyler nelerdir? :
gezmek tozmak. bilgisayar onarmak. karşı cinsle bişeyler yaşamak felan
------------------------------------------------------------------------
32.kendinizi 3 kelime ile tanımlayın desek? :
deseniz.. bende derimki...
ukâla , sempatik , açık sözlü [ hemde çok ] ;D
------------------------------------------------------------------------
33.Şu anda yapamadığın ve en çok yapmak istediğin şey nedir? :
uçak kullanmak
------------------------------------------------------------------------
34.forumda sevdigin bir kaç kişiyi bizimle paylasırmısın? :
Paylaşırım...
bahad124 [ Kardeşim ] / FeeLTheGame [ öyle adam yok başka bi tane]
ismet1234567 [ harbi noldu bu kardeşimize ]
mertico [ narutocu <3 ] Rap-Cowßoy { Laf ettirmem ! }
ugurxx23 { Kardeşim yaa } wetewr [ o yardmcı Oldu forumda bana en çok <3 ]
Bu kadar
------------------------------------------------------------------------
35.Forumda gercek hayattada tanıdıklarınız varmı?Kimler? :
Var Bahad124. Bahadır Gülhan <3
------------------------------------------------------------------------
36.Turkmmo.com'un bu kadar güclü bi site olmasını neye baglıyorsunuz? :
Turkmmo.com Yetkilieri Adminlerimiz Olsun Başta,Yusufumuz Olsun ;D,Yöneticiler Olsun ilgililer Foruma..
Buda Gözden birşey kaçmamasını sağlıyor Yönetim Öalışıyor..
Son zamanlarda Üyeler Kendini Saldı..
Yoksa Forum'un Bir Ekiği Yok.
Gayet Tıkırında.
Tam Yok Devam Turkmmo.com <3
Son Olarak Böyle Birşeyi Benden İsteyen Arkadaşımız ''Ege Kocabaş'a Vakit Ayırdığı için Teşekkürler.''
Duygulandım Böyle birşey istendiği İçin Benden..
Bu Forum Başka Be Abi
Adım : Onurcan
Soyadım : Celep
Yaşım:16 [Mayısta 17]
Yaşadığım yer: İzmir / Karşıyaka
Doğum Yerim: İstanbul.
Kan Grubum: B rh +
Medeni Durumum: Bekar ;D
------------------------------------------------------------------------
2.Turkmmo.com Maceranız nasıl başladı? :
Metin2 Macerası Başladı. Sonra Bana Metin2'de Yardımcı Olacak Yenilikler Aradım Bu Forumda Bulunduğunu fark ettim ve üye oldum
------------------------------------------------------------------------
3.Forum'un sizin hayatınızdaki yeri ne ? :
Boş zamanlarımı Geçirdiğim bir forum sitesi.
------------------------------------------------------------------------
4.Forumda en cok girdigin bölüm hangisi? :
Metin2 ile ilgili bütün kategoriler,WolfTeam,Forumumuz Hakkında
------------------------------------------------------------------------
5.Turkmmo.com'da yaşadığınız unutamadığınız bir anınız var mı? :
Mââlesef Yok.
------------------------------------------------------------------------
6.Nickinizin bir anlamı var mı? Neden bu nicki seçtiniz? :
monoPoLy nickim MONOPOLY oyunundan geliyor bi zamanlar oyuna öyle bağlanmıştımki 2 kere oynuyordum bir günde arkadaşlarımla..
Bu da demektir yaklaşık 11-12 saat
------------------------------------------------------------------------
7.Hangi takımlısınız? :
Koyu Bir Fenerbahçe'liyim.
------------------------------------------------------------------------
8.Takımın hayatınızdaki yeri? :
Holigan değilim. önemli maçlarına param varsa giderim.. televizyondaki maçlarını kaçırmam..
------------------------------------------------------------------------
9.Takımınızın maçlarına gidiyormusunuz ? :
Evet,Gidilmez mi.
------------------------------------------------------------------------
10.Takımınızın unutamam dediginiz Macı Oldumu Hiç? :
Yıl 2001, Fenerbahçe 4-3 Gaziantep (unutulmaz)
------------------------------------------------------------------------
11.Tuttugunuz takım olmasaydı hangi takımı tutardınız? :
Kasımpaşayı. Anlayan Anladı ;D
------------------------------------------------------------------------
11.İdealiniz nedir? :
Forumda bi idealim yok takılıyorum kafama göre.
Hayatımdaki idealim ise yüksek bir konumda iş sahibi Olmak karımı çoluğmu çocuğumu mutlu mesut yaşatmak
------------------------------------------------------------------------
12.Arkadaslarının senin icin genel düsüncesi nedir? :
Genel düşünceleri...
eeeeee düşünelim bakalım genelde hoş sempatik alçakgönüllü ve konuşkan Bulurlar.
------------------------------------------------------------------------
13.Kendinde begendigin yönler nelerdir? :
Yerinde Haraket etmem.
------------------------------------------------------------------------
14.Forumda daha fazla yükselmek istiyormusun? :
Yooo.
------------------------------------------------------------------------
15.Turkmmo.com da en beğendiğiniz ayrıcalık veya olay nedir? :
Vip Üyelik, yarışmalar ve hediyeleri ;D
------------------------------------------------------------------------
16.Moderatörlük ünvanı geldiginde neler hissettin? :
Pardon? + bu soru kalkmali yada editlenmeli ;D
------------------------------------------------------------------------
17.Şu anda moderatör konumunda olmayı neye baglıyorsun.uzman olmak isteyenlere ne gibi önerilerin var? :
he he görürsem söylerim paşam
------------------------------------------------------------------------
18.Hayatında olmazsa olmaz dedigin seyler varmı? :
yok. herkez yada herşey olsada Olur olmasada.. hertürlü.
------------------------------------------------------------------------
19.Teknoloji ile aran nasıl? :
fena değil
------------------------------------------------------------------------
20.Sürekli takip ettigin dizi varmı? :
YAHŞİ CAZİBE <3
------------------------------------------------------------------------
21.Film olarak en cok hangi filmlerden etkilendin? :
Kanalizasyon ;D
------------------------------------------------------------------------
22.Begendiginiz yerli yabancı oyuncular kimler? :
isimleri bilmem hepsi diyim geçiym olmaz mı ?
- Olur .p
------------------------------------------------------------------------
23.Ne tarz müzik dinlersin sevdigin bi kac sanatcıyı paylasırmısın? :
Karışık dinlerim paşam ya.
Sagokolo,avril,evenecenses,bob marley,ankaralı namık ;D falan filan çoook war.
------------------------------------------------------------------------
24.Hiç yanından ayırmadıgın özel esyaların varmı? :
söylemesem dha iyi oLur... - war [ bayağı bi özel lazım oluyor ;D ]
------------------------------------------------------------------------
25.Bos zamanlarınızda neler yaparsınız ?Hobileriniz nelerdir? :
Hobilerim saymakla bitmez herşeyden biraz biraz anlayacağın..
Komik olayları severim.. birilerine birşey öğretmeyi birşey öğrenmeyi
Yani bilgi alışverişini severim...
Kızları severim ;D eskiden bsiklete binerdm.. Şimdi arabaya.. arabaları severim sürmek zevklidir.
Manitalara hava atarsın felan
------------------------------------------------------------------------
26.Birazda aşktan bahsedelim, aşka inanırmısın?hayatında biri varmı? :
Aşk..................... inanırım.... Biri yok. Çünkü İzmire Yeni Geldim
------------------------------------------------------------------------
27.Forumdaki etkinlikleri nasıl buluyorsun? :
Seviyorum etkinlikleri bi çekişme Oluyor.
işte arkdaşlar oy istiyor veriyoruz felan hoş şeyler..
Sosyalliğe yöneltiyor <3
------------------------------------------------------------------------
28.Forumu taklit edenlerle ilgili görüslerin neler? :
Gariplerim Çoluk Çocuk. Sanki Turkmmo.com gibi bir Forum Sİtesi Yapacaklar ;D
Eğleniyorlar kafalarına göre napsınlar.
Dikkat çekmeye Çalışmak Küçük Kardeşleriminizin En sevdiği Şeylerdendir.
Bende Öyleydim,Kendimden Bilirim
------------------------------------------------------------------------
29.turkmmo.com da belli mevkilere gelebilmek gerçekten çok zor.bu konudaki düsüncelerin nelerdir? :
Bi mevkii'ye gelme amacım yok... fikrimde yok
------------------------------------------------------------------------
30.Turkmmo.com'da veya forum dışında kendinize örnek aldığınız kişiler var mı, varsa kimler? :
Kendim Olmayı severim Kimseyi Örnek ALmam. İnsanlar hatalar yaparlar...
onların hatalarını bizlerde yapabilirz bu kişileri örnek alarak
nabıcan aga kendin ol bırak özentiliktir o
------------------------------------------------------------------------
31.Hayatta yapmaktan en çok mutlu olduğunuz şeyler nelerdir? :
gezmek tozmak. bilgisayar onarmak. karşı cinsle bişeyler yaşamak felan

------------------------------------------------------------------------
32.kendinizi 3 kelime ile tanımlayın desek? :
deseniz.. bende derimki...
ukâla , sempatik , açık sözlü [ hemde çok ] ;D
------------------------------------------------------------------------
33.Şu anda yapamadığın ve en çok yapmak istediğin şey nedir? :
uçak kullanmak
------------------------------------------------------------------------
34.forumda sevdigin bir kaç kişiyi bizimle paylasırmısın? :
Paylaşırım...
bahad124 [ Kardeşim ] / FeeLTheGame [ öyle adam yok başka bi tane]
ismet1234567 [ harbi noldu bu kardeşimize ]
mertico [ narutocu <3 ] Rap-Cowßoy { Laf ettirmem ! }
ugurxx23 { Kardeşim yaa } wetewr [ o yardmcı Oldu forumda bana en çok <3 ]
Bu kadar
------------------------------------------------------------------------
35.Forumda gercek hayattada tanıdıklarınız varmı?Kimler? :
Var Bahad124. Bahadır Gülhan <3
------------------------------------------------------------------------
36.Turkmmo.com'un bu kadar güclü bi site olmasını neye baglıyorsunuz? :
Turkmmo.com Yetkilieri Adminlerimiz Olsun Başta,Yusufumuz Olsun ;D,Yöneticiler Olsun ilgililer Foruma..
Buda Gözden birşey kaçmamasını sağlıyor Yönetim Öalışıyor..
Son zamanlarda Üyeler Kendini Saldı..
Yoksa Forum'un Bir Ekiği Yok.
Gayet Tıkırında.
Tam Yok Devam Turkmmo.com <3
Son Olarak Böyle Birşeyi Benden İsteyen Arkadaşımız ''Ege Kocabaş'a Vakit Ayırdığı için Teşekkürler.''
Duygulandım Böyle birşey istendiği İçin Benden..
Bu Forum Başka Be Abi
hhih 
Bu ilgili ve düşünceli tavrından dolayı ''ege'' me sonsuz teşekkürlerimi bir borç bilirm <3

Bu ilgili ve düşünceli tavrından dolayı ''ege'' me sonsuz teşekkürlerimi bir borç bilirm <3

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 113
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 55
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 87
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 30

