OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

G.Saray'dan Beşiktaş'a red!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan g30n
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 160

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Galatasaray, Beşiktaş'ın, Fi-Yapı İnönü Stadı'nı yeniden inşa etmeyi planladığı tarihte maçlarını Galatasaray'ın stadı Türk Telekom Arena'da oynama talebine olumsuz yanıt verdi.

Galatasaray Yönetim Kurulu Üyesi Murat Yalçındağ yaptığı açıklamada, Beşiktaşlı bir yöneticinin, statlarını yapacakları tarihteki maçlarını Türk Telekom Arena'da oynamak istediklerini söylediğini işittiklerini belirtti.

Yalçındağ, "Böyle bir duyum aldık. Biz Beşiktaş'ı ancak evimizde oynayacağımız maçta misafir etmekten memnun oluruz. Sadece bu kadar olabilir" diyerek, bu talebi kabul etmeyeceklerini bildirdi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst