HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar;
Aslında Hamachi ile server kurdum sorunsuz çalıştırdım ama artık sabit IP ile kurmak istiyorum. Sitede buldum bir kaçtane örnek ama bunlarla genelde localde çalışıyor, dışardan kimse bağlanamıyor. Yada ben beceremedim.
Örneğin: Benim local IP im 192.168.1.10, doğal olarak localde sonu .100 lü olacak. Bu ayarlarla Hamachiyi devre dışı bırakıp oyunu localde oynaya biliyorum.
Asıl soru dışardan nasıl bağlanılacak, Portmak ayarları tam ve internet sağlayıcımdan Gateway sabit IP im var. Örneğin: 78.187.39.xxx şeklinde bir sabit ipim mevcut.
Ayarlar nasıl olmalı ve exeyi nasıl yapılandırmalıyım.
İlginize şimdiden teşekkürler. Herkese iyi çalışmalar & forumlar
Aslında Hamachi ile server kurdum sorunsuz çalıştırdım ama artık sabit IP ile kurmak istiyorum. Sitede buldum bir kaçtane örnek ama bunlarla genelde localde çalışıyor, dışardan kimse bağlanamıyor. Yada ben beceremedim.
Örneğin: Benim local IP im 192.168.1.10, doğal olarak localde sonu .100 lü olacak. Bu ayarlarla Hamachiyi devre dışı bırakıp oyunu localde oynaya biliyorum.
Asıl soru dışardan nasıl bağlanılacak, Portmak ayarları tam ve internet sağlayıcımdan Gateway sabit IP im var. Örneğin: 78.187.39.xxx şeklinde bir sabit ipim mevcut.
Ayarlar nasıl olmalı ve exeyi nasıl yapılandırmalıyım.
İlginize şimdiden teşekkürler. Herkese iyi çalışmalar & forumlar
Yokmu yardım edbilecek biri. Sabit IP var sadece ayarları tarif edin yaw. 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 76
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 35
- Görüntüleme
- 4K
