berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Neden ban yedim !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Dyonsoss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 694
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Mmomt2'de Bulunan xXDyonsossXx isimli karakteriniz oyun kurallarını ihlal ettiği için Yasaklanmıştır!

Yasaklanma nedeni : xXDyonsossXx

Yasaklanma süresi : 3 Gün

saat 03:29 da 3 gunluk ban yedım Sebebini öğrenebılırmıyım mümkünse ssni görmek ıstıyorum
 
0118000042.jpg


HTML:
http://img210.imageshack.us/i/0118000042.jpg/
 
gıt sutunu ıc yat hakaretmı olıyor bız bu oyunu haybıye onıyoruz o kadar para yatırıp ıtem alıyoruz ve bı bu laftan ban yıyoruz cok sacma bende daha ahırlıklı olan sslere bence ceza verın gercekten bırde bızım acımızdan bakın konulara
 
gıt sutunu ıc yat hakaretmı olıyor bız bu oyunu haybıye onıyoruz o kadar para yatırıp ıtem alıyoruz ve bı bu laftan ban yıyoruz cok sacma bende daha ahırlıklı olan sslere bence ceza verın gercekten bırde bızım acımızdan bakın konulara

Para yatırdın diye ban mı yemiceksin? Para yatırdın diye hakaret mi etceksin?

Saçmalama arkadaşım :) Hakaret etmenin cezası 3 gün. Senin açından nasıl bakılıyor :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst