Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

İş Buldum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan nakaf
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 17
  • Görüntüleme Görüntüleme 794
Günlük 12 TL iyi değil ama binlerce işsiz var ülkemizde yine iyisin.
ßen 20 30 yaşında değilim 14 yaşındayım we zenqin biri deilim yani 700 Lira benim için iyi bi para .

Hayırlı Olsun
:)
Katılıyorum..
:(
Hayırlı Olsun Kardeşim.
:)
oo 700 düşününce baya bi joypara girio :D
:D parayı biliktirip pwp açmayı düşünüyorum
Hayırlı Olsun ,

:) Bence Daha İyi Olmus Boş Duranı Allah Sevmez.!

Paranla 1 de Metin2 PvP Server Al Oynayalım. :)
:) benimki herzaman deilki .. bi 15 tatil bide 3 ay tatilinde :)
Hayırlı Olsun :)
:)


Millet geçinemiyor sen oyun istiyorsun. :) Ama tutarsa ordanda para kazanır.
:) Geçinemiyor deme benim arkadaşım vardı durumu ortaydı babası tasınmak için 45 Milyar para çekti ve evlerinde herşey war yılbaşında babası disko bar gezmiş düşün yani 45 milyar borçla
Kim Geçinemiyor Ya Bana Aynı Türküyü Okuma :)..

Neyse Sebeblerini Anlatmıycam.!

Kayseriye Taşının.! :))

iStaNBuLda Hayat PahaLı
:)
H.olsun darısı olmuyanların başına...
:)
:)
oLm ben sanayiye getcem :D Aylık 300 TL :D 900 TL Olunca LG BL 40 aLcm o zaman düşer fiyatları :D
Sakın öyle hata yapma sanayide çalışmak ölüm :ka24:
hayırlı olsun :)

Teşekkürler Güzel PayLaşım..!
Mümkünse paylaşımlarıma yorum yapma !



Şöyle oldu adamın tekiyle otobüste duruyoduk adam konuşmaya başladı : adın ne
ben:Furkan
Hmmm kaça gidiyosun dedi
ben :7ye
çalışıyomusun
ben:tatillerde iş bulursam
hmm bende çalışıyorum
ben sırıttım sonra:müdürmüsünüz
hayır patron sadece 15 tatil veya 3 ayda çalışmak istermisin dedi işyerinde
ben:tabiki dedim
adresi verdi 15 tatilde bekliyorum dedi işi anlattı oto parça dedi
ben:sanayimi dedim
hayır toptancıyız
ben:hmmm dedim sonra
haftalık 60 TL veririm dedim
ben:hesapladım tamm dedim
tamm dedi kart verdi adres yazıyodu sonra indi
babam kızdı sonra telefonunu aradı adamın ciddi olduqunu anladı izin verdi :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst