HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
acaba rekor kırdım vs bi laf yazmısmıyım bi yere ?
Lütfen eLement uydurma öyle bi damage vurdum sizinle paylaştim he o rekoruda kırması zor deiL full atack yaparım itemleri vururum sadece üstümde olan itemlerle vurdum onu baskasının yaptıklarıyla övünme kendin yap koy :ka19:
Lütfen eLement uydurma öyle bi damage vurdum sizinle paylaştim he o rekoruda kırması zor deiL full atack yaparım itemleri vururum sadece üstümde olan itemlerle vurdum onu baskasının yaptıklarıyla övünme kendin yap koy :ka19:
Tebrikler.
Kimseyi k,mseyle kıyaslamaya gerek yok; ac4'ün koyduğu konudaki ss benim KİŞİSEL rekorum. KeNDo da hoşuna giden bi damage ını paylaşmış; konu bundan ibaret. Tekrar tebrikler...
Kimseyi k,mseyle kıyaslamaya gerek yok; ac4'ün koyduğu konudaki ss benim KİŞİSEL rekorum. KeNDo da hoşuna giden bi damage ını paylaşmış; konu bundan ibaret. Tekrar tebrikler...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 36
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 978
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 481
