mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

[HENBOL] Beşiktaş Devler Ligi yolcusu!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan [ORmanC-ı-*
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 192

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Makedonya'nın Üsküp kentindeki ön eleme grubu maçlarında siyah-beyazlı takım, (A) Grubu'nda Karadağ'ın Buducnost Podgorica, Belarus'un Dinamo Minsk ve Makedonya'nın Vardar PRO Skopje takımlarıyla mücadele edecek. Grup mücadeleleri sonunda ilk sırayı alan takım, Şampiyonlar Ligi'ne katılmaya hak kazanırken, diğer 3 takım ise EHF Kupası'nda yoluna devam edecek.

Siyah-beyazlı ekip, grubundaki ilk maçını, 4 Eylül Cuma günü HC Vardar PRO Skopje ile yapacak. 5 Eylül Cumartesi günü HC Dinamo Minsk ile karşı karşıya gelecek Beşiktaş, grubundaki son maçını ise 6 Eylül Pazar günü HC Buducnost Podgorica ile yapacak.

Beşiktaş Antrenörü Müfit Arın, zor bir grupta mücadele edeceklerini belirterek, ''Şampiyonlar Ligi her antrenörün ve her sporcunun rüyalarını süsleyen bir arena. Dolayısıyla devler liginde oynamak istiyoruz'' dedi.

Arın, kulübün resmi internet sitesine yaptığı açıklamada, ön eleme grubundaki rakiplerin gerçekten çok güçlü takımlar olduğunu ifade ederek, şunları söyledi:
''Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız. Makedonya'da Beşiktaş'a yakışır bir oyun oynamak ve Beşiktaş'ın adını duyurmak istiyoruz. Tur atlayamadığımız takdirde ise Avrupa'nın ikinci büyük organizasyonunda, EHF Kupası'nda oynayacağız. Orada ciddi işler yapabiliriz. Geçen yıl Challenge Kupası'nda yaşadığımız başarıların yanı sıra önemli tecrübeler de kazandık. Bu yıl da tecrübelerimizin doğrultusunda Avrupa'da yine başarılı olmak istiyoruz.''
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst