HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bilgisayarımda crossfire çalışıyordu. Fakat yavaşlama vardı bende format attım pcdeki crossfire setupu kurdum farklı bi hata alıyodum . Sırf crossfire çalışsın diye yine format attım ve crossfireyi baştan indirip yükledim ve bu hatayı aldım :
2-3 gündür böyle step 4 de takılıyo ve böyle oluyo baştan silip yükledim olmadı ne yapmalıyım ._?
2-3 gündür böyle step 4 de takılıyo ve böyle oluyo baştan silip yükledim olmadı ne yapmalıyım ._?
bağlantının koptuğunu söylüyo eğer wireless ile bağlanıyosan kabloyla bağlan kabloyla bağlanıyosan modemine bi reset at düzelir
Çok sağol modemime reset attım ve girdi gerçekten çok sağolbağlantının koptuğunu söylüyo eğer wireless ile bağlanıyosan kabloyla bağlan kabloyla bağlanıyosan modemine bi reset at düzelir
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 500
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 579
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 714

