HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Eğer Windows XPde NTFS kullanıyorsanız (eğer hala kullanmıyorsanız şiddetle tavsiye ederim) diskinizin 12,5% kadarını MFT için kaydeder. (MFT = Master File Table) MFT fragmantasyonu sistem performansının orantılı biçimde düşmesine neden olabilir. Örneğin bilgisayarınızda yüzlerce program yükleyip kullanıyorsanız MFT kullanımı daha yüksek olacaktır, bu yüzde duruma göre 25% çıkması daha faydalı olacaktır. Eğer yüzdeyi bu değere çıkarmak istiyorsanız Regedite girip
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet \Control\FileSystem
anahtarına gidin, sağ tıklayıp new > DWORD value deyip yeni bir DWORD değeri oluşturun ve isim olarak
NtfsMftZoneReservation verin, değer olarak 2 yazın ( 1=12,5% , 2=25%)
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet \Control\FileSystem
anahtarına gidin, sağ tıklayıp new > DWORD value deyip yeni bir DWORD değeri oluşturun ve isim olarak
NtfsMftZoneReservation verin, değer olarak 2 yazın ( 1=12,5% , 2=25%)
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 24
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K

