mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Win7 / Win Xp Arasında Ağ Kurma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dazu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Soru :

Win 7 kurulu bir laptop var wireless ile bağlanıyorum.WinXp kurulu masaüstü var (kablolu bağlantı) ikisini ağ üzerinden paylaşıma açmak istiyorum.Nasıl yapabilirim ?

Cevap :





Aşağıdaki adımları yapmadan önce firewall ve antivirüs programlarını ilk öncelikle kapatın ve aşagıdaki adımları yapın.

1- İlk önce hem win7 hemde xp makinanın bilgisayarım-özellikler segmesinden çalışma gurubu adını değiştireceksin aynı yapacaksın harfi harfine. Pc restart atın her iki makineyede...

2- Hangi bilgisayardaki sabit diskleri görmek istiyorsan o sabit diske sağ tıkla özellikler->paylaşımdan disk sürücünü paylaşıma açacaksın. Bu işlemi tüm paylaşmak istediğin sürücülerde yapın. Diskin doluluk oranına göre uzun sürebilir bu sabırlı olmanız lazım.

3- Bilgisayarıma gir üstteki yerde ağ sürücüsüne bağlan var ona tıklayın pencere açılacak oradan gözatı tıkladığında otomatik olarak ağları arayacak orada diğer
sayarın ismini göreceksiniz ona tıkladığınızda paylaşılan diskleri görürsünüz onları seçip tamama bastığınızda bilgisayarımda kendi sabit diskiniz varmış gibi görürsünüz tüm işlemleri yaparsınız.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst