Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Guti'den taraftara mesaj var!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan harryp.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 213

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

guti-besiktas-28905_501.jpg


Uzatma dakikalarında kaçırdığı penaltıyla Beşiktaşlılar'ı yıkan Guti, hem camiadan hem de taraftarlardan özür diledi.

İspanyol futbolcu, "Topu kalecinin soluna atacaktım. Son anda fikir değiştirmem yıkım oldu. Başta Başkan ve yönetim olmak üzere, teknik ekipten, arkadaşlarımdan ve tüm taraftarlarımızdan özür diliyorum. Bu kayıpları kalan maçlarda telafi etmekten başka çaremiz yok" dedi.

Büyük takımların zaman zaman böyle dönemlerden geçtiğini belirten İspanyol süperstar, "Real Madrid'te de benzer durumları yaşamıştık. Ama her zaman mutlaka bir çıkış yolu bulunmuştur. Yine aynısı olacak. Şampiyonluğu son maça kadar kovalayacağız ve kazanacağız" diye konuştu.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst