berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Arda, Guti'nin formasını istedi!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan harryp.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 399

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ulusoy Şirketleri'nin Türkiye'ye yeni getirmiş olduğu Viseon Marka Otobüsleri'nin tanıtımına Beşiktaş Kulübü Yöneticileri ile Galatasaray'ın yıldız futbolcusu Arda Turan da katıldı.

Beşiktaşlı yöneticiler, kendilerine otobüs hediye eden Haluk Ulusoy'a Beşiktaş forması hediye etti. Basın mensuplarına poz verilirken Arda Turan da, fotoğraf karesine çağrıldı. Arda Turan, Galatasaraylılığı ile bilinen ve Beşiktaş forması ile poz veren Futbol Federasyonu eski Başkanı Haluk Ulusoy'a seslenerek, "Başkanım hayırlı olsun. Çok yakışmış" dedikten sonra Beşiktaş Genel Müdürü Murat Ülgen'in "Arda sen de gelsene" demesi üzerine Arda, espirili bir şekilde, "Bana imzalı Guti forması gönderirseniz sevinirim" dedi.

Arda, otobüsün direksiyonuna oturduktan sonra "Ben sadece hayırlı olsuna geldim, Ulusoy ailesi için hayırlısı olsun" diye konuştu. Yıldız futbolcu, sakatlığıyla ilgili olarak, "Sakatlığım iyileşmeye başladı, düz koşu yapıyorum, haftaya yetişemem, ama her şey plan dahilinde devam ediyor, ne zaman oynayacağım konusunda süre veremem" dedi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst