kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Ping Sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mohikan09
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 789

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaslar 8mb internet kullanıyorum eskiden lagım 50 den yükseğe cıkmazken simdi 300lerden inmiyor lütfen yardımcı olun bunun bi çozüm yolu yokmu ?

Bilgisayar Özelliklerimde:

İntel Core 2 duo cpu

e4700 @ 2.60GHz

2.60 GHz , 4 GB Ram

İşletim Sistemim Windows XP
Yardımcı olursanız cok sevinirim :S
 
Son düzenleme:
WALLA ÖZELLİKLERDEN PEK ANLADIĞIM SÖYLENEMEZ AMA SENİN PC İYİYMİŞ..
LAG NEDEN OLUYOR BEN DE ANLAMIŞ DEĞİLİM..
KELİN İLACI OLSA KENDİ BAŞINA SÜRERMİŞ.. :D
AYNI SORUN BENDE DE WAR..
AMA ALLAHA ŞÜKÜR BENDE 162 DE TAKILIP KALIYOR.. NE AŞAĞI NE YUKARI.. :m08:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst