HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaslar 8mb internet kullanıyorum eskiden lagım 50 den yükseğe cıkmazken simdi 300lerden inmiyor lütfen yardımcı olun bunun bi çozüm yolu yokmu ?
Bilgisayar Özelliklerimde:
İntel Core 2 duo cpu
e4700 @ 2.60GHz
2.60 GHz , 4 GB Ram
İşletim Sistemim Windows XP
Yardımcı olursanız cok sevinirim :S
Bilgisayar Özelliklerimde:
İntel Core 2 duo cpu
e4700 @ 2.60GHz
2.60 GHz , 4 GB Ram
İşletim Sistemim Windows XP
Yardımcı olursanız cok sevinirim :S
Son düzenleme:
WALLA ÖZELLİKLERDEN PEK ANLADIĞIM SÖYLENEMEZ AMA SENİN PC İYİYMİŞ..
LAG NEDEN OLUYOR BEN DE ANLAMIŞ DEĞİLİM..
KELİN İLACI OLSA KENDİ BAŞINA SÜRERMİŞ..
AYNI SORUN BENDE DE WAR..
AMA ALLAHA ŞÜKÜR BENDE 162 DE TAKILIP KALIYOR.. NE AŞAĞI NE YUKARI.. :m08:
LAG NEDEN OLUYOR BEN DE ANLAMIŞ DEĞİLİM..
KELİN İLACI OLSA KENDİ BAŞINA SÜRERMİŞ..
AYNI SORUN BENDE DE WAR..
AMA ALLAHA ŞÜKÜR BENDE 162 DE TAKILIP KALIYOR.. NE AŞAĞI NE YUKARI.. :m08:
kardesim napıcağımı sasırdım su lag yüzünden yemin ederim oyundan soğudum .s
kardesim napıcağımı sasırdım su lag yüzünden yemin ederim oyundan soğudum .s
kesİnlİkle katiliyorum sana..
Ben de oyundan soĞudum..
Artik oynamak gelmİyor İÇİmden ya..
Eskİden en az 5k exp kasmadan birakmazdim..
Şİmdİ gÖrevlerİ yapip kapatiyorum..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 241
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 870
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 428
