Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Admin, Moderatörler ve yetkilileR..!!Lütfen bakn.!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan turkmmo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 513

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Metin2.ßiz'de ki adminler ve yetkililer.! Lütfen buraya bakın..!

Metin2.Biz'e, bu son günlerde, oldukça katılım olmaya başladı ve Forum çok doldu. Bazı yeni olanlar, forumumuza katkı sağlıyor vbilgi, görgümüzü arttırıyorlar. Ama bazıları da, "Hileler" Bölümüne girip Linklere trojan, virüs (v.b.) şeyler atıyorlar. Bunu nasıl önleyebiliriz, geçen gün dikkatsizliğim yüzünden bilgisayarıma Trajon bulaştı..!!! Kimileri de, sadece +Rep almak için, Foruma saçma saçma şeyler yazıyorlar, mesela, "DEMİRCİ HİLESİ BURDA.!
%100 ÇALIŞIYORR" gibi yazılar, bunu kabullenin arkadaşlar, DEMİRCİ HİLESİ YOK.! Demirci, sadece oyunun ürettiği bir şans makinesi, işte bu forumdaki bazı arkadaşlar, sadece +Rep alabilmek için en az 50 Tane yalan "Demirci Hilesi" koyuyorlar. Bu "Demirci Hilesi" konularının kaçı doğru çıktı, kaçıda yanlış çıkıp iteminiz yandı ? Kimileri de kanıp, Dolunay'larını yakıyorlar, yazık değil mi ? Bazı kandırıcılar bunu kendilerine yöntem yapıp +Rep kazanıyor. Peki başka bir konu, "Bedava Char Bölümü" 'nde, içinizden hanginiz "Bedavaya" bir char aldı, sadece biriniz söyleyin hanginiz bedava char aldı? Linklere virüs trjoan (v.b) koyarak bazılarının eline ne geçiyor? O kişilerin niyetleri sadece "kötülük".! Bu forumda 500-1000'e yakın kullanıcı vardır. Hepside Metin2 oynuyor. Şurda bir oyun için ne diye Hack'le, Virüs'le uğraşıyorsunuz? Bu gün birini hackleyip Dolunay aldınız, ya bunun diyer taraftaki durumu? İnsanların emeklerini çalmak, belkide dünyada gelebilicek en kötü kötülüklerden biridir! Yani demek istediğim "Hile Bölümü" 'ndeki "Demirci Hileleri" (v.b) şeylerin kaçı doğrudur? Biraz akıllı olun lütfen, bugün birini hacklediniz, ya yarın, içiniz rahat olucak mı? Ya o kişi sizi mahkemeye verirse? Biliyorsunuz "Msn hackerlik" 3-6 ay Hapis cezası, hele siz +18 yaşının üstündekiler, Msn çalarsanız yandınız.! Admin ve diğer yetkililer, bu noktalarla hiç ilgilenmiyorlar.! Admin, hileler bölümüe zararlı site koyan kaç kişiyi banlandın, bana söyler misin? Sitedeki masumlara trojan, virüs gönderen, ya sizler, lütfen geri kafalı olmayın, bugün zarar verdiğiniz şey size yarın daha büyüğüne patlar! Ya bana trojan gönderen arkadaş, benim bilgisayarıma virüs girdi. Peki ya senin eline ne geçti acaba? Sadece eğlenmekse sen vijdansız bir insansın ve Cehenneme gidiceksin! Arkadaşlar, bu söylediklerimi lütfen dikkate alın ve Admin, yetkililier, moderatörler, yönetciler, Lütfen bu konuya biraz daha dikkat çekin. Bu bölümün moderatörü, her gün eklenen konuları okumalı. Size forum kurallarını öğretmek haddim değil ama lütfen dikkatli olun, bugün banaaa, yarın sizee? ßen tüm Foruma açıkça ve samimice söyleyim, "Hileler Bölümü" 'ne girdiğimde, sadece sabit konulara bakıyorum, çünkü sadece onlar gerçek hile, diğerleri yalan, dolan...
ßana katılmayan, bunu açıkça söylesin!
Sizden bir isteğim var, bu konuyu sabitleyin ve, Foruma giren her (İnsanları hackleyen, üyelere trojan v.b yollayan) vijdansız, bu yazıyı hergün okusun.! Lütfen ve lütfen sabitleyin şu yazıyı...

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst