Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

hd 4850 Düşük FPS!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan BaT[u]HaN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 705

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar

sistemim
amd x2 2.0ghz
2x2 dual channel 800 mhz soğutuculu performans rami
his hd4850 ekran kartı (512 mb 256 bit)
600 watt thermaltake power supply
win 7 64 bit işletim sistemi

bu sistemle crossfire oynarken 30-40 fps arasında görüyorum..bundan çok daha düşük sistemler 100 fpsyi geçiyor..COD6 , Battlefield Bad Company2 , Mafia2 ve benzeri sağlam oyunlarda 60-70 fps görmeme rağmen crossfireda fps oldukça düşük ben bunun sebebini çözemedim. Bir bilen varsa yardımcı olsun lütfen..şimdiden teşekkürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst