mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

GTA V 2011'de gelebilir

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sweet_dreams
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 398

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

grand-theft-auto-iv.jpg


Todd Mitchell'in GI.biz'e yaptığı açıklamalara göre, GTA IV'e ''The Ballad of Gay Tony''den sonra iki adet daha indirilebilir içerik gelecek. Şu an için iki adet DLC için Microsoft ile anlaşıldığı, fakat bu DLC'lerin PS3'de de görebileceğimiz açıklandı. Ayrıca GTA V'in 2011 yılı içinde çıkabileceği, yalnız E3'de herhangi bir Teaser'ın yayınlanmaması dikkat çekti. Ayrıca Grand Theft Auto serisinin PS2 platformuna yenioyun getirmeyeceği; ek olarak yalnız PSP üzerinde çalışacakları açıklandı.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst