kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

12sky2 nasıl bir oyun acaba?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan iboksk23
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaslar 12sky2 nasıl bir oyun acaba
cok merak ediyorum para ve level kolaymı kasılıor yoksa karahan ıl aynısı ama ingilizcesi mi?
lütfen bu kobuda yardınlarınızı bekliorum.



yardım ederseniz sevinirim

burda sorunlarınızı ve çözümlerinizi paylaşabilirsiniz...
HTML:
http://forums.mayngames.com/forumdisplay.php?116-Karahan
 
yardın için saol
yukledim ingilizce ama süper :D
4kere birlestirilmis item atıolar yuzune bakan yok [hemde NADİR]
eritme demir atıolar yuzune bakan yokk :D
cok guzelmis bu yonu :D
 
yardın için saol
yukledim ingilizce ama süper :D
4kere birlestirilmis item atıolar yuzune bakan yok [hemde NADİR]
eritme demir atıolar yuzune bakan yokk :D
cok guzelmis bu yonu :D

12sky2 Aeria Games 'ten bahsediyorsanız
2. Server 'deyim. Level U33'üm. Bir Sorun veya İhtiyacınız Olursa
Oyundaki Nickim TRfire Gök Kavim :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst