HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ömer Aşık'ın Rose mutluluğu
Chicago Bulls forması altında 2010/2011 sezonunda mücadele edecek olan Milli basketbolcu Ömer Aşık, takımına sezon içerisinde yardımcı olmak istediğini söyledi.
Ömer Aşık'ın Rose mutluluğu Chicago Bulls forması altında 2010/2011 sezonunda mücadele edecek olan Milli basketbolcu Ömer Aşık, takımına sezon içerisinde yardımcı olmak istediğini söyledi.
examiner.com'da Sherron Shabazz'e verdiği röportajda genç basketbolcu, Chicago Bulls organizasyonunda olduğu için heyecan duyduğunu söylerken, "Burada olduğum için heyecanlıyım. Ayrıca bu organizasyonun bir parçası olduğum için de mutluyum" dedi.
2010 FIBA Dünya Şampiyonası'nda ABD Ulusal Takımı forması giyen Derrick Rose ile aynı takımda oynayacak olmanın kendisini mutlu ettiğini kaydeden Ömer Aşık, "Kendisiyle final maçı sonrasında selamlaştık. Fazla konuşma şansımız olmadı. Onun bu ligin en iyi oyun kurucularından biri olduğunu düşünüyorum. Ayrıca onunla oynayacak olmaktan dolayı da mutluyum" diye konuştu.
Hücum özelliklerini geliştirmek için çalışacağını da kaydeden milli basketbolcu, "Bu konuda daha fazla çalışmam gerektiğini düşünüyorum. Savunmadaki özelliklerim, hücum özelliklerime oranla daha iyi durumda. Benim şimdi hücum üzerine çalışmam gerekli" açıklamasında bulundu.
2010/2011 sezonu için amacının takıma katkı sağlamak olduğunu da sözlerine ekleyen Ömer Aşık, bunun için çalışacağının da altını çizdi.
Chicago Bulls forması altında 2010/2011 sezonunda mücadele edecek olan Milli basketbolcu Ömer Aşık, takımına sezon içerisinde yardımcı olmak istediğini söyledi.
Ömer Aşık'ın Rose mutluluğu Chicago Bulls forması altında 2010/2011 sezonunda mücadele edecek olan Milli basketbolcu Ömer Aşık, takımına sezon içerisinde yardımcı olmak istediğini söyledi.
examiner.com'da Sherron Shabazz'e verdiği röportajda genç basketbolcu, Chicago Bulls organizasyonunda olduğu için heyecan duyduğunu söylerken, "Burada olduğum için heyecanlıyım. Ayrıca bu organizasyonun bir parçası olduğum için de mutluyum" dedi.
2010 FIBA Dünya Şampiyonası'nda ABD Ulusal Takımı forması giyen Derrick Rose ile aynı takımda oynayacak olmanın kendisini mutlu ettiğini kaydeden Ömer Aşık, "Kendisiyle final maçı sonrasında selamlaştık. Fazla konuşma şansımız olmadı. Onun bu ligin en iyi oyun kurucularından biri olduğunu düşünüyorum. Ayrıca onunla oynayacak olmaktan dolayı da mutluyum" diye konuştu.
Hücum özelliklerini geliştirmek için çalışacağını da kaydeden milli basketbolcu, "Bu konuda daha fazla çalışmam gerektiğini düşünüyorum. Savunmadaki özelliklerim, hücum özelliklerime oranla daha iyi durumda. Benim şimdi hücum üzerine çalışmam gerekli" açıklamasında bulundu.
2010/2011 sezonu için amacının takıma katkı sağlamak olduğunu da sözlerine ekleyen Ömer Aşık, bunun için çalışacağının da altını çizdi.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 57

