mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Metin2 Odinde bile çalışan hile!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan respach26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

LİNKLER



Bu Dosya Metin2 Turkey' Dosyasinin icine Atilacak:
Web Hosting - Dedicated Server
Bu Metin2 Turkeyin icindeki Pack Klasörürü icine Atilacak İcine Atip Tümüne Evet Diyiniz 2 Atcaginizi Dosyadada !!!!
Web Hosting - Dedicated Server
Bu Da Multihack Calis Maz İse GoogLe Dan [ Net FrameWork 2.0 ]Deyip indirip O Dosyayi Yükleyin Ondan Sonra ACilir !!!!
Web Hosting - Dedicated Server

Bu DA Tarama Sonucu

Metin2 Dosyasina ATilacak Olan Dosya

Virustotal. MD5: 8364b0bf2ae63f58489c5d8ba37fbb6a (Suspicious) - DNAScan VIPRE.Suspicious

Bu Packa Atilacak Dosya

Virustotal. MD5: fe6f9c1448f24d98f64091e12ccd5482

Buda Hack in

Virustotal. MD5: 705b808292160152636ebf2556000ad2 VIPRE.Suspicious


EveT Arkadasşlar Şmdi Packa Yazan Dosyayi Pack Dosyasinin icine Atip Tümünüe Evet Dediniz..!

Metin2Turkeye Atilacak Dosyayi Atip Tümünüe Evet Dediniz Simdi De..!!

Metin2MobLock.bat Dosyasindan Oyuna Girip!!

Multihack 4.0 i Acin Lock Mobs 1 Deyin Acilir !!!

Buda REsimLi ANLATIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMM:















Evet 4.0 DA Bilinmeyen Ler Ortaya Cikiyor!!!!

Tamamen Kendi bulusum !!!

Lock Mobs 1: Evet Burda Gördünüz Gibi 2.7 De Tamamen Ayni Sekilde Çalışıyor !!!

Lock Mobs 2: Bunun Yaninda 2 tane Kutu Vardir !!! İlk Kutu Cekmeyi Acma Saniyeniz !!! 2. Kutu Cekmeyi Birakip Yartiga Dalmak İçin !!

MultiLock: 3 Tane Kord Giriyoruz !!! AltLi ÜStü GiriliYor KordinatLar !!

Orda Time-Sec Var Orda SAniye Giriyoruz Ve o Saniyeye Gore Verdiginiz KordiNatlara İsinlanip !!! Kesiyor !!!

Atack Speed Bölümünde Auto Atack Var Oda Otomatik Vurmanizi Sagliyor.!!


YAPTIYSAN VE OLDUYSA 1 + Rep Bide Konuya Cevap Ne Olur ÇoK Uğraştım !!!
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst