HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam arkadaşlar.... Nasılsınız.? Ben serverıma GM arıyorum o yüzden bu siteye yazmak istedim fakat bir eksiğimiz var GM olacak kişinin ( lerin ) bize 15 TL göndermeyi gerekiyor bir nevi bize katkıda bulunmaları gerekiyor ve bizde bu sayede serverı açacağız... Eğer olacaklar varsa mesaja yazsınlar MSN ve bilgilerini lütfen çok rica ediyorum...
kardeş 15 tl ye kimse gm olmaz olanlarada saygım sonsuz ama sw den para kazanmak istiyorum dersen bi sw de ortalama olarak sölüyorum 7 efsun full +5 kraliyet 25 tl
sen sw de 25 tl degilde 15 tl yaparsan su gibi alırlar ama sw acıldıktan sonra 1-2 ay gecmesi lazım 15 tl ye 1 ayda 10 kisi alsa 150 tl 150 tl ye de 4GB ram lı bi sw alırsın diye düşünüyorum diğer ark.ların düşüncesi de aynıdır???
sen sw de 25 tl degilde 15 tl yaparsan su gibi alırlar ama sw acıldıktan sonra 1-2 ay gecmesi lazım 15 tl ye 1 ayda 10 kisi alsa 150 tl 150 tl ye de 4GB ram lı bi sw alırsın diye düşünüyorum diğer ark.ların düşüncesi de aynıdır???
√єηđєττส;1926981' Alıntı:kardeş 15 tl ye kimse gm olmaz olanlarada saygım sonsuz ama sw den para kazanmak istiyorum dersen bi sw de ortalama olarak sölüyorum 7 efsun full +5 kraliyet 25 tl
sen sw de 25 tl degilde 15 tl yaparsan su gibi alırlar ama sw acıldıktan sonra 1-2 ay gecmesi lazım 15 tl ye 1 ayda 10 kisi alsa 150 tl 150 tl ye de 4GB ram lı bi sw alırsın diye düşünüyorum diğer ark.ların düşüncesi de aynıdır???
aynen ben bi ara 12gb sw aldıgımda 50 Tl gmlik satıyordum ve 16 gm vardı ama editli itemler 15 Editli kraliyet 25 8ay sonra büyük bi kazanc yapıp kapattım
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
