Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Nobre gidiyor!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cagataye95
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 290

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beşiktaş yönetiminin prensipte anlaşmaya vardığı Nobre için F.Bahçe ile görüşen Figer'in bu tutumu sıkıntı yarattı.


Resmi değil

Beşiktaş'ta devre arsından bu yana çözüme kavuşturulamayan Nobre'nin durumu, her gün farklı bir boyut kazanıyor. Yönetimin, "Nobre ile anlaşmaya vardık" şeklinde açıklama yapmasına rağmen bunun borsaya bildirilmemesi Juan Figer'i harekete geçirdi.

Tepki topladı

Siyah -beyazlılar, Nobre'yle ilgili son kararı vermek için şampiyonluğun kesinleşmesini beklerken; bunun üzerine menajer Figer'in, F.Bahçe'yle bağlantıya geçtiği ve elini güçlendirmeye çalıştığı öğrenildi. Figer'in bu tutumu, Demirören ve yönetim tarafından tepki ile karşılandı.
 
Son düzenleme:
Ya hayır gitmio bazılarının yalan haberi cagataye95 gibi ben beşiktaş forza çarşıdanım öle bişey yok olsa biz duyarız ilk
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst