HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar.
Ben Gm-TL-GA olmak istiyorum.
İhtiyacınız varsa.
Bana özel mesaj atın ben size e-mail adresimi vereceğim.
Dosyalar hakkında çok bir bilgim yok ancak gm olarak tecrübeliyim.
Daha önce Kendi açtığım bir pvp de gm idim.
Panele bağlı panel düzenli ve taze ise klavuzda varsa istersem metin 3 yaparım
Herşeyden önce.
Pes etmekten hoşlanmam.
Disiplinliyimdir.
Çok fazla hile kullandım.
Hileyi bir bakışta anlarım.
Oyunda neyin neye yaradığını çok iyi bilirim.
Oyundaki Nickim Genelde: BerkeDoqa olur.
Ne olur ne olmaz diye burayada msn mi koyuyorum.
forumkurucusu@hotmail.com
ekleyin o zaman görüşelim.
Ben Gm-TL-GA olmak istiyorum.
İhtiyacınız varsa.
Bana özel mesaj atın ben size e-mail adresimi vereceğim.
Dosyalar hakkında çok bir bilgim yok ancak gm olarak tecrübeliyim.
Daha önce Kendi açtığım bir pvp de gm idim.
Panele bağlı panel düzenli ve taze ise klavuzda varsa istersem metin 3 yaparım

Herşeyden önce.
Pes etmekten hoşlanmam.
Disiplinliyimdir.
Çok fazla hile kullandım.
Hileyi bir bakışta anlarım.
Oyunda neyin neye yaradığını çok iyi bilirim.
Oyundaki Nickim Genelde: BerkeDoqa olur.
Ne olur ne olmaz diye burayada msn mi koyuyorum.
forumkurucusu@hotmail.com
ekleyin o zaman görüşelim.
