HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben, Yani idris, charın ikinci oyuncusu Cüneyt, Yani şuan asker olan ve cüneytten Sonra kısa bi dönem için oynayan Serhan Yani Junior Adına bu yazıyı yazıyorum.
Acısıyla tatlısıyla kos koca 3,5 - 4 yılın ardından KnighOnline devrini bitirdik.
2007 yılı başında bıraktıgım KO ya yine 2007 sonlarında tekrar başlamış ve kısa bi süre oynadıktan sonra 2007 sonunda yine bırakmıştım. birdaha geri dönmemek için o gün itemlerimide satmıştım. bunu yapmasan kanımıza giren bu oyun bizi yine geri döndürürdü
öyle böyle derken aktif olmayan 4 5 ay sonunda bugün, char Nick deişerek yeni oyuncusuna teslim edilmiştir.
The_sTRom - idcu - TheStr0m nickleri ile gecen bu uzun oyun döneminin sonunda TheStr0m efsanesi Knight da bitti. ilk zamanlarda GM destekli sonraları duper ve exp bug cı gibi beni deli eden suçlamalara başım dik bi şekilde cevap vermiş ve kanıtları ile bu suçlamalarıda çürütmüştüm. Ben oyunun başından beri tuttugum video kayıtları ve benzeri kanıtlar ile bu suçlamaları elimin tersi ile çöpe atmıştım.
fazla iyi bir oyuncunun seveni oldugu kadarda sevmeyeni vardır ki benim çok sevmeyenim vardı özellikle yabancılardı
herşeyime burun sokar ve benimle ugraşırlardı bende bu nedenle her attıgım adamı kayıt ettim 
yıllar geçti, güzel oyuncular geçti gitti, belki döndüler ama senin bildigin nick olmayınca, kimin kim oldugunu bilmedigin sürece o oyuncu senin için gitmiş demektir. TheStr0m devride Böyle bitti. sizlere ve kendime arkamızda birkaç anı bıraktık onlarda çektigim birkaç PK videosu... artık KO TheStr0m olarak sadece o videolar kaldı.
Eger isteyen biri olursa KO hayatımı ona anlatırım
ve istedigi yerede yazdıklarımı yazar.
youtube com/user/TheStr0m burdan bana ulaşabilir yada msn im olan msn den yazar.
neyse kısa kesicem. hadi eyvalla
idris, cücü, serhan.
Acısıyla tatlısıyla kos koca 3,5 - 4 yılın ardından KnighOnline devrini bitirdik.
2007 yılı başında bıraktıgım KO ya yine 2007 sonlarında tekrar başlamış ve kısa bi süre oynadıktan sonra 2007 sonunda yine bırakmıştım. birdaha geri dönmemek için o gün itemlerimide satmıştım. bunu yapmasan kanımıza giren bu oyun bizi yine geri döndürürdü
öyle böyle derken aktif olmayan 4 5 ay sonunda bugün, char Nick deişerek yeni oyuncusuna teslim edilmiştir. The_sTRom - idcu - TheStr0m nickleri ile gecen bu uzun oyun döneminin sonunda TheStr0m efsanesi Knight da bitti. ilk zamanlarda GM destekli sonraları duper ve exp bug cı gibi beni deli eden suçlamalara başım dik bi şekilde cevap vermiş ve kanıtları ile bu suçlamalarıda çürütmüştüm. Ben oyunun başından beri tuttugum video kayıtları ve benzeri kanıtlar ile bu suçlamaları elimin tersi ile çöpe atmıştım.
fazla iyi bir oyuncunun seveni oldugu kadarda sevmeyeni vardır ki benim çok sevmeyenim vardı özellikle yabancılardı
herşeyime burun sokar ve benimle ugraşırlardı bende bu nedenle her attıgım adamı kayıt ettim 
yıllar geçti, güzel oyuncular geçti gitti, belki döndüler ama senin bildigin nick olmayınca, kimin kim oldugunu bilmedigin sürece o oyuncu senin için gitmiş demektir. TheStr0m devride Böyle bitti. sizlere ve kendime arkamızda birkaç anı bıraktık onlarda çektigim birkaç PK videosu... artık KO TheStr0m olarak sadece o videolar kaldı.
Eger isteyen biri olursa KO hayatımı ona anlatırım
ve istedigi yerede yazdıklarımı yazar.youtube com/user/TheStr0m burdan bana ulaşabilir yada msn im olan msn den yazar.
neyse kısa kesicem. hadi eyvalla
idris, cücü, serhan.