noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Wolfteam Lag Pylasimlari

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ulsa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ARkadaslar son bikac gündür lag (hile deil oyun ici sorun) kesvedip druyorum sizinle paylasmak istedim

Lag 1 Bomba lagi

Bombayi kurarken yakindaki düz biyere (duvar wsws) gidin tam kurarken ziplayin havaya krun alin iste lag
Sonucu
Bomba szinle gliyomus gbi gözukür bomba oradaymış gbi olsada siz baska gorursunuz szin gorduğuuz yerde patlar:l03:
Bir Baska sonuc
Bomba sizinleyken birden merdiven varmis gbi cikiarsiniz o an hangi tusa basiosaniz ole kalin (orn siz o an ust tusuna basionuz oyle kalin)(sadece haraket tuslari mauseye basiosaniz birakablirsiniz:ka19:)taa catinin oraya kurulabliyor bazen
Sonuc 3:
Öyleyken kurt olun kurt düser taa assai kurt ölsun (yani siz)bomba taa kimsenin defuze edemiyeceği bir yere glir
Sonuc 4: bomba yine öyle olsun bomba szinle glirken assai iner yere deymeden ziplayabileceiniz biyerre glince hep spaceye basin bomba szinle gliyorya sizde bombanin ustunde zipliyonuz en uste kadar ucabilirsiniz;)
,
Ben bi bu lag i biliyorum
Alinti yoktur !
Bilen arkadaslar paylasablirlermi
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst